ויראלי

טיילור מלכוב על השטיח האדום: זאת המחווה שהגיעה ללונדון

השחקנית והדוגמנית לקחה חלק בפרמיירת סרט מארוול החדש "דדפול&וולברין". כשהיא צועדת בגאון על השטיח, עם שמלתה של המעצבת הישראלית מאי משיח, עוטרה מלכוב בסיכת החטופים לאות הזדהות עם המצב בישראל
מערכת ice | 
טיילור מלכוב על השטיח האדום עם סיכת החטופים (צילום יח"צ)
לצד השחקנים ההוליוודיים ראיין ריינולדס ויו ג׳קמן ובשמלה מעוטרת בסמל החטופים: השחקנית והדוגמנית טיילור מלכוב צועדת על השטיח האדום בלונדון, בפרימיירת סרט מארוול החדש "דדפול&וולברין".
אל הפרימיירה הגיעה טיילור בשמלה של המעצבת הישראלית מאי משיח, אשר בחרה להוסיף את אלמנט סמל החטופים כאות הזדהות למצב בישראל.
הסרט המצופה יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-24 ביולי.  
 
טיילור מלכוב, שנפרדה בחודש אפריל מבן זוגה נדב יחזקאל אחרי זוגיות של שנה, נפשה לצד מספר חברי ילדות. בעודה מחלימה מפציעה בפנים לאחר שמעדה על אבנים, שיתפה מלכוב כי הסיבה לנסיעה היא שיברון לב שהיא חווה בעקבות הפרידה.  
"טסתי לרפא את הנפש שלי. לקחתי הפסקה מהחיים בשבילי, כדי לפרוק עם עצמי הכל. לב שבור. פרידה. כל המושגים שהכי פחדתי מהם", כתבה מלכוב. 
"כל אחד שחווה פרידה או שברון לב יודע כמה זה קשה, אז לחוות את זה בחוץ ועם כלל תגובות של אנשים בתוך כל זה, בכלל. ונכון, אני יודעת מה עובר לכם בראש, אני בחרתי בזה ותמיד לוקחת את זה בחשבון, אבל עדיין לחוות דברים כאלה זה קושי ושכולם מתעסקים בך גם מבלי שמכירים אותך, זה  הכי קשה בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה