ויראלי

טיילור מלכוב משתפת: "טסתי לרפא את הנפש שלי"

טיילור מלכוב, שנפרדה בחודש שעבר מבן זוגה נדב יחזקאל, נופשת בימים האחרונים במקסיקו. הערב שיתפה: "לקחתי הפסקה מהחיים בשבילי, כדי לפרוק עם עצמי הכל. לב שבור. פרידה. כל המושגים שהכי פחדתי מהם"
רוני שיינר | 
טיילור מלכוב (צילום שי כהן ארבל)
טיילור מלכוב, שנפרדה בחודש שעבר מבן זוגה נדב יחזקאל אחרי זוגיות של שנה, נופשת בימים האחרונים במקסיקו, לצד מספר חברי ילדות. הערב (שני), בעודה מחלימה מפציעה בפנים לאחר שמעדה על אבנים, שיתפה מלכוב כי הסיבה לנסיעה היא שיברון לב שהיא חווה בעקבות הפרידה.  
"טסתי לרפא את הנפש שלי. לקחתי הפסקה מהחיים בשבילי, כדי לפרוק עם עצמי הכל. לב שבור. פרידה. כל המושגים שהכי פחדתי מהם", כתבה מלכוב. 
מלכוב המשיכה וכתבה: "כל אחד שחווה פרידה או שברון לב יודע כמה זה קשה, אז לחוות את זה בחוץ ועם כלל תגובות של אנשים בתוך כל זה, בכלל. ונכון, אני יודעת מה עובר לכם בראש, אני בחרתי בזה ותמיד לוקחת את זה בחשבון, אבל עדיין לחוות דברים כאלה זה קושי ושכולם מתעסקים בך גם מבלי שמכירים אותך, זה  הכי קשה בעולם".

טיילור מלכוב ונדב יחזקאל (אינסטגרם)
"אני תמיד הולכת אחרי הלב שלי וגם בגלל זה נפגעתי עד עמקי נשמתי. זה שחשבתם שהיה לי קל לעבור הלאה זה פיקציה, הדברים כלפי חוץ לא נראים כמו שהם באמת. עכשיו למדתי, וכנראה שזה חלק מההתבגרות, שבשלב מסוים צריך להתחיל לעבוד עם הראש ולא רק עם הלב. לפעול עם השכל ולקחת החלטות שהן מאוד קשות". 
על תחושותיה בשבועות האחרונים, כתבה: "גם אם כלפי חוץ הכל היה נראה מאושר, אז זה לא, בפנים התחולל עצב ענק. הנפש צריכה ריפוי. זה לא לקח יום, זה לא לקח גם חודש וכנראה שגם לא ייקח חודשיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה