ויראלי

מעיין אדם במסר מצמרר ברשתות החברתיות: "אני ככה מלקרוס"

אדם העלתה סטורי לאינסטגרם שלה ובו היא כתבה בצורה חשופה: "אני ככה מלקרוס. תינוקת יונקת בת 3 שבועות שזקוקה לידיים 24/7, גור בת שנה שזקוקה עכשיו לעוד יותר תשומת לב, עסק גדול ומורכב שזקוק לכל הזמן"
מערכת ice |  5
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם נמצאת בתקופה הכי פורה בחייה, אבל מסתבר שיש לכך מחירים לא פשוטים. עם קאמבק לקשת 12, העסק MAMI שהולך וגדל, תינוקת חדשה שהצטרפה לבתה הגדולה ובכלל רשתות חברתיות עם מאות אלפי עוקבים ואלפי פניות ביום, נראה שגם לה כבר קשה.
אדם העלתה סטורי לאינסטגרם שלה ובו היא כתבה בצורה חשופה: "אני ככה מלקרוס. תינוקת יונקת בת 3 שבועות שזקוקה לידיים 24/7, גור בת שנה שזקוקה עכשיו לעוד יותר תשומת לב, עסק גדול ומורכב שזקוק לכל הזמן".

היא המשיכה: "האנרגיה, המשאבים, הכישורים והיכולות שלי, משפחה שזקוקה לי חזקה, תוכנית טלוויזיה שזקוקה לי חדה, בנזוג שאני צריכה לעצור לראות ולהיות קשובה, זוגיות זו גם עבודה, אלף בקשות ביום להשתתף במשהו וקריאות לעזרה, חברים לטפח, מלחמה במשקל, פרויקט הנצחה למפל".
לסיום כתבה: "כל אחד מהסעיפים פה הוא משרה מלאה והייתי בטוחה שאני לא יכולה להמשיך ככה ואז תבור חלתה ולימדה אותי שאמא מסוגלת להרבה יותר - מהכי הרבה שקיים. אמא יכולה להיות עייפה, אבל איכשהו היא לא קורסת אף פעם. כמעט".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעיין אדם
    אזרחית ותיקה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרי ששנים בלבלת את המוח עם הביציות ושאת רוצה ילדים תטפלי בהן..מענק ביטוח לאומי הוא עבור חופשת לידה ואסור לעבוד בה..כמו שמי שמקבל חופשת מחלה אסור לו לעבוד
    סגור
  • 3.
    תגובה
    חני 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חה חה חה.. את מי מעניינת? כמה תשומי מחפשת? זו הדרך שלה לבנות את עצנ ולהישאר בתודעה על כלום ושום דבר...
    סגור
  • 2.
    ממש בא לבכות עליה לא מעניינת (ל"ת)
    רונן 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 'תשומי
    xuzh 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פייר, נמאס ממנה
    סגור
  • 1.
    לערב את פקידי הסעד כדי לבחון כשירות הורית.
    היא לא מאה אחוז 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבחורה הזאת כבר עושה רושם שהיא מעורערת, והיא צריכה טיפול. אם היא קורסת, אז לשלוח לה פקידי סעד כדי שיראו את התינוקת לא בסכנה.
    סגור