תרבות ופנאי

מעיין אדם חושפת את עצמה: "אני הכי מגעילה פה"

הכוכבת, אשר רק לאחרונה ילדה את בתה השנייה, חשפה באומץ בחשבון האינסטגרם שלה בטן הריונית נפוחה שעשויה לתעתע ולחשוב כי היא עדיין בהריון, ובכך למעשה נתנה "הצצה" לחייהם של נשים רבות. "אז אני עדיין עם הבטן. יש גם נשים כמוני"
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בסוף השבוע האחרון ילדה אשת התקשורת מעיין אדם את בתה השנייה. אדם נוהגת לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה סרטונים ותיעודים קצרים מחייה, וכך עשתה גם היום (שני), כאשר העלתה סרטון שלה ובו חשפה את בטנה שעדיין מתאוששת מההיריון שעברה, תחת הכותרת : "אם תראו אותי ברחוב, אל תשאלו מתי אני יולדת".
בהמשך הוסיפה: "כל אחת ומה שאלוהים זימן לה. אז אני עדיין עם הבטן. אין תינוקת בפנים, זהו, היא בחוץ. אז כן, בצקות עוד יש, מאוד. יש גם נשים כמוני. אני הכי מגעילה פה, דרך אגב. כולנו נראות ממש טוב. אני הכי מגעילה פה".
נציין כי בסטורי שהעלתה אתמול (ראשון), היא צילמה את הפרופסור אשר טיפל בה במהלך ההיריון שעברה, וחשפה כי לשניים יש עבר משותף וכואב. "לפרופסור יוגב ולי יש שותפות גורל שהלכה והתעמקה עם השנים. הכל התחיל בפאנל של רסקין כשהוא ממש מכריח אותי לעשות שימור פריון ומשנה לי את הקארמה בחיים. שלוש שנים אח"כ הוא תופר אותי בחדר לידה, חצי שנה אחרי אני מתקשרת אליו שיחפש את אחותי באיכילוב כי היא נורתה במסיבה". אדם שיתפה בהמשך: "הוא מספר לי שהבת שלו מתה יחד איתה". עם זאת, סיימה באופטימיות וכתבה: "מחזיקים חזק לא לבכות. מאושרים ומפורקים".

קרדיט: צילום מסך מהאינסטגרם של מעין אדם
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת מעיין,גם לי יש געגוע גדול לממשלת בנט.
    ממשלת בנט ללא שקד 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשקט ולשפיות של ממשלת בנט, רק בלי הפשיסטית המושחתת איילת שקד הנוראה והאיומה. שנגיע ליום הזה אמן. למען השקט השלווה והשפיות של כולנו..
    סגור
  • 1.
    יעבור, יקירתי
    בעל ניסיון 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעזרת השם יתברך.
    סגור