ויראלי

גיא הוכמן במסר לאשתו ליום הנישואין: "איזה טעות, איך התפשרתי"

הבדרן כתב במסר לאשתו, בהומור כמובן: "וכבר אז זיהיתי אצלך מבט רגוע שאומר ״יאווו איזה טעות, איך התפשרתי, אני היחידה בעולם שעשתה מוב על גיא הוכמן במקום על מייקל לואיס, כמה שיכורה הייתי?!?"
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ משרד התחבורה)
גיא הוכמן, אחד הבדרנים המדוברים בישראל, שהסתבך לא מעט בשערוריות בשנים האחרונות, חוגג היום (רביעי) יום מאושר מאוד מבחינה אישית, כאשר הגיע יום הנישואין השלישי שלו.
באינסטגרם שלו הוא העלה ברכה עבורו ועבור זוגתו וכתב בהתרגשות גדולה: "היום לפני 3 שנים התחתנו. עמדנו מזיעים מתחת לחופה. אבל תראי כמה את יפה, וכמה אמא שלי מאושרת מאחורה".

עוד הוא כתב במסר לאשתו, בהומור כמובן: "וכבר אז זיהיתי אצלך מבט רגוע שאומר ״יאווו איזה טעות, איך התפשרתי, אני היחידה בעולם שעשתה מוב על גיא הוכמן במקום על מייקל לואיס, כמה שיכורה הייתי?!?".
לסיום הוא כתב, לצד התמונה של השניים ביום חתונתם: "טוב לא נורא, לפחות יש לו שתי ביצים״. אז הנה אנחנו היום, פלוס 2 ומינוס אחד. העוקץ ממשיך, וכל יום שאת לא מתגרשת ממני, אני מברך הגומל. יום נישואין שמח אהובה שלי, עשית חרא עסקה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מממ
    אני 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקרא את הברכה עוד כמה שנים תגיד לעצמך איזה מטומטם הייתי שככה ירדתי על עצמי וכתבתי דברים כאלה ועוד פירסמתי לכולם.. חכה.. יגיע היום שגם תגיד לה שאתה באמת מרגיש מה שכתבת..הרי אתה נותן לזה במקום..אפילו אם זה בצחוק החיים לא תותים חכה לבלאגן ומתח עם האישה... כמו כל הזוגות
    סגור
  • 1.
    אבוי לנו השמאל פוגע במדינה די לשאת את דגל ישראל לשווא (ל"ת)
    יובל 73 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור