ויראלי

נוי והדר בראיון מיוחד, משיבות לביקורת: "איך אפשר לתכנן, איבדתי ילד"

נוי והדר השיקו אמש את ההיריון הכפול. הן חשפו את הביקורת שהן מקבלות ("יש אנשים שאין להם טאקט, לקבל תגובות כאלה בתור אישה הריונית זה מעלה את הסעיף") ושיתפו בהפלה שנוי עברה ("בזמן הזה שאני עוברת הפלה, הדר בדיוק מספרת לי שהיא בהריון")
רוני שיינר |  4
נוי והדר (צילום שוקה כהן)

ביום ראשון האחרון חשפו התאומות נוי והדר קרקו (25) כי שתיהן נמצאות בהריון שני, כל אחת מבעלה. אמש הן הציגו את ההיריון הכפול, כאשר הגיעו יחדיו להקרנת הבכורה של הקומדיה הרומנטית ״קח אותי לירח״.

נוי, שנמצאת בחודש השישי להריונה והדר בחודש השביעי, נוהגות לעשות הכל במקביל: הן התארסו לבני זוגן באותו התאריך, חגגו חינה משותפת, התחתנו בהפרש של חודשיים אחת מהשנייה, נכנסו להיריון הראשון כמעט במקביל, וילדו בהפרש של שבועיים בלבד את בניהן גבריאל ומיכאל. 
חשיפת ההיריון הנוכחי הביא לשיח נרחב ברשתות החברתיות, כאשר לצד תגובות מחבקות ומפרגנות, נחשפו התאומות הזהות גם לעקיצות ולבדיחות על חשבונן.  
ספרו קצת על התגובות שאתן מקבלות?
הדר: "הרבה אימהות שעברו הריון ויש להן ילדים בבית ונשים נשואות שנמצאות בתהליך של כניסה להריון בירכו אותנו ושמחו בשמחתנו, ובזה אנחנו צריכות להתרכז. תמיד יהיו רעשי רקע, אנחנו נולדנו לזה וגדלות לזה. מספיק זמן אנחנו בתעשייה כדי להבין שיש דברים שצריך להתייחס אליהם ויש דברים שבכלל לא שווים את ההתייחסות שלנו". 
נוי: "יש אנשים שאין להם טאקט. לקבל תגובות כאלה בתור אישה הריונית זה מעלה את הסעיף. צריך לא להתייחס לזה, כי אנחנו יודעות את האמת, יודעות מה היה ואנחנו מאושרות ומודות".
 


אתן מודעות לביקורת ברשתות החברתיות? 
נוי: "ברור שאנחנו מודעות, אבל בדרך כלל הביקורת מגיעה מגברים ומילדים, פחות מנשים ומאימהות. כי כל מי שהיא אמא יודעת מה זה להיות בהריון, מה זה להיכנס להריון, כמה זה קשה, כמה נשים עוברות טיפולים".
הדר: "נויה עברה דרך לפני ההיריון הזה, היו לה קצת עניינים בדרך. את רוצה לשתף?".
נוי: "עברתי הפלה חודשיים לפני שנכנסתי להריון הזה. ברוך השם נקלטתי ישר לעוד סבב של הריון ורק התפללתי שהכל יהיה בסדר, ובזמן הזה שאני עוברת הפלה, הדר בדיוק מספרת לי שהיא בהריון. אלה החיים".


כולם סקרנים לדעת אם תכננתן את ההיריון כך שיהיה מקביל.
הדר: "די, נו".
נוי: "אבל איך אפשר לתכנן, איבדתי ילד. לא יכולתי לתכנן דבר כזה, אף אחד לא מתכנן דברים כאלה. זה לא דברים שמתכננים אותם. דברים מאוד אישיים ואינטימיים וזה לא בר תכנון".

איך זה עובד עם הילדים שבבית? אתן עדיין מחלקות ביניכן משמרות? 
הדר: "הם בעיקר חברים טובים, הקשר ביניהם מאוד טוב. בהתחלה כשהם היו ניו בורן היה יותר קל לעשות משמרות, עכשיו כל ילד רוצה את האמא שלו". 
 

(מימין: נוי, משמאל: הדר) 

 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חמודות (ל"ת)
    ר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הריון
    אסתר 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למחוק רעשים מיותרים אאחל לכם מזל טוב הריון ולידה קלים וידיים מלאות והמון אושר ובריאות
    סגור
  • 2.
    מי הן ולמה זה צריך לענין???? (ל"ת)
    לא הבנתי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי אלה?
    שליצי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה זה מעניין?
    סגור