ויראלי

אורנה בנאי תוקפת את ח"כ רוטמן: "איש קטן ועלוב"

אורנה בנאי תוקפת את ח"כ שמחה רוטמן, בעקבות הוצאתו האלימה של דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, מוועדת החוקה הבוקר: "רוטמן הוא איש קטן, עלוב וחדל אישים, ועלובים אנשי המשמר שמילאו את ההוראה הביזיונית הזאת"
רוני שיינר |  1
אורנה בנאי (צילום פלאש90)

דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט (68) שנמצא בשבי החמאס כבר תשעה חודשים הוצא הבוקר (שני) בכוח מדיון בוועדת החוקה אחרי שהתפרץ לדברי בן משפחה אחרת והתווכח עם יו"ר הוועדה, חבר הכנסת שמחה רוטמן.

לאחר שסירב לעזוב מרצונו, הודיע ח"כ רוטמן הכי הוועדה יוצאת להפסקה ואמר: "סדרנים, תקראו לי כשהוא לא בחדר, תודה". הוצאתו של אלגרט, שתועדה במצלמות הכנסת, הייתה אלימה: הוא נתפס בידיו ורגליו על ידי שומרי הכנסת ונגרר על הרצפה. ברקע ניתן לשמוע משפחות חטופים שנכחו במקום שזעקו "אתם לא נורמאליים", "תתביישו לכם", ו"בושה".
אורנה בנאי התייחסה לפני זמן קצר לתיעוד הקשה: "תשעה חודשים בדיוק אחרי השבעה באוקטובר, וחבר הכנסת שמחה רוטמן מורה למשמר הכנסת להוציא בכוח בן משפחה של חטוף אחרי שהוא לא הצליח לזהות את התמונה של אחיו, איציק אלגרט, שנמצא בשבי. רוטמן הוא איש קטן, עלוב וחדל אישים, ועלובים אנשי המשמר שמילאו את ההוראה הביזיונית הזאת". בתמונה שפרסמה, נראה אלגרט כשהוא שכוב על הרצפה לאחר שנפגע בראשו, ומטופל על ידי איש מד"א. 
 
הסטורי שפרסמה אורנה בנאי (אינסטגרם)
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה הוא הוצא מהוועדה?
    פשוט 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הוא הפריע למשפחות החטופים לדבר
    סגור