ויראלי

אורנה בנאי: "תשעה חודשים שכולנו עוברים התעללות"

אורנה בנאי השתתפה אמש בהפגנה הגדולה בתל אביב וקראה לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "קום ותעשה מעשה. יש לך עסקה בפתח- תחתום עליה עכשיו"
רוני שיינר |  3
אורנה בנאי (צילום פלאש90)
השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי לקחה אמש חלק אקטיבי בהפגנה הגדולה שהתקיימה בתל אביב, בצל המגעים לעסקת חטופים. בנאי זעקה במיקרופון מילים קשות, מדם לבה, לקול תשואות המפגינים שנכחו במקום.
"תשעה חודשים שכולנו עוברים התעללות. התעללות על ידי ממשלה אכזרית, נטולת מצפון, נטולת לב", אמרה בנאי. "אנחנו רוצים אותם בחיים. ב-8 ביוני, כשהשתחררו ארבעה חטופים במצבע הרואי של צה"ל, לא היה אדם במדינה שלא בכה משמחה, מהתרגשות, מהקלה. כולנו רוצים אותם בבית, כל האנשים השפויים של העם הזה, האנשים האנושיים עם האמפטיה". 
בנאי הוסיפה: "תשעה חודשים. אנחנו עוברים התעללות, לא יכולים לנשום, לא יכולים לישון. חושבים עליהם יום יום. אנחנו לא נפסיק, לא נחזור לשגרה, לא ננרמל את המצב, לא נתרגל למצב הזה, שיש 120 חטופים בעזה. לא נתרגל! בנימין נתניהו, קום ותעשה מעשה. יש לך עסקה בפתח- תחתום עליה עכשיו".

שירי מימון בכיכר החטופים (יח"צ)
במרחק לא רב משם, בכיכר החטופים, התקיימה עצרת בהשתתפות משפחות החטופים בסימן "עצרת אימהות בציון 9 חודשים". שירי מימון ביצעה את השיר "אמא", ובין הנוכחים בקהל היה ארז טל, שהגיע להביעה תמיכה במשפחות החטופים, פרסם לאחר מכן תמונה מהכיכר, ורשם: "9 חודשים". 
  ארז טל בכיכר החטופים בתל אביב (אינסטגרם)
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הזויים
    ירדנה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורנה זו ממשלה שהיא כת.של אנשים הזויים איך.הגענו למסה איומה שכזו אנחנו תקווה שההזויים האלה וחסרי לב יעופו מהר ולא נראה אותם.לעולם
    סגור
  • 2.
    אורנה בנאי , חחחח מי זו ?
    גולו 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי והיית סוליית נעל של אישה חרדית , הטימטום תמיד היה חלקך לא ניחנת בחכמה ובשכל, את מסכנה, מרחמת עלייך, מה תרמת לעם ישראל למדינת ישראל ? זבל שזורם עם המיץ של הזבל. החרדים אולי לא משרתים בצבא אבל הם מתנדבים לכל החיים באירגונים שונים. מה עם 200.000 משתמטים וסרבנים מהסמאל?
    סגור
  • 1.
    הם באמת חושבים שעסקת חטופים זה כמו עסקה בסופר? (ל"ת)
    רם 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור