ויראלי

גם לצפון מגיע: פנינה רוזנבלום מקליטה את השיר "צפון בוער"

פנינה רוזנבלום נמצאת בשעות האחרונות באולפן הקלטות, ועומלת על הקלטת השיר החדש שלה: 'צפון בוער'. "נגע לי ללב מה שקורה בצפון, ועם הממשלה שלא עושה כלום כבר תשעה חודשים לכל תושבי הצפון. אז באה לי המוזה ובא לי השיר", שיתפה
רוני שיינר | 
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אשת העסקים פנינה רוזנבלום (69), הוציאה מספר שירים בעקבות משברים שפקדו את ישראל. בחודש עבר אמרה במהלך ראיון כי "השבוע כמעט כתבתי שיר על הצפון. זה בער בי". 
היום (ראשון) זה קורה: רוזנבלום אצה רצה השכם בבוקר לאולפן ההקלטות ולפני זמן קצר הכריזה כי היא מקליטה את השיר שמאיים להפוך ללהיט הבא: "ביקשתם שיר חדש, והנה זה הגיע, "צפון בוער". פשוט זה נגע לי ללב מה שקורה בצפון הנורא הזה, ועם הממשלה שלא עושה כלום כבר תשעה חודשים לכל תושבי הצפון. אז באה לי המוזה ובא לי השיר". 
 
כי גם לצפון מגיע שיר. פנינה רוזנבלום
זהו כאמור אינו השיר החדש של רוזנבלום שנכתב על המצב המדינה: באפריל האחרון שחררה רוזנבלום שיר על האיום האיראני, "איראן Don't Shoot", בו הזהירה את המעצמה האזורית לבל תירה על ישראל. לפני מספר חודשים, בעקבות טבח ה-7 באוקטובר, היא הקליטה שיר בשם "איפה הייתם ב-7.10?". עוד קודם לכן, בעת מבצע "שומר חומות" ב-2021, שחררה רוזנבלום שיר בשם "בואו נירגע" - וב-2020, בעת מגפת הקורונה העולמית, כתבה אודותיו רוזנבלום שיר בשם "קורונה קורונה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה