ויראלי

מחפשים עבודה? פנינה רוזנבלום מגייסת עוזר/ת אישי/ת

פרסום ראשון: פנינה רוזנבלום ואנשיה ממיינים בימים אלה קורות חיים בחיפוש אחר עוזר/ת אישי/ת שיהיה צמוד אליה וישמש גם כנהג צמוד. בין הדרישות: ידע במחשב ובתחזוקה
רוני שיינר | 
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אשת העסקים פנינה רוזנבלום לא רק מחפשת בימים אלה אחר הלהיט הגדול הבא. בימים האחרונים מופיעה באחד מאתרי הדרושים הפופולאריים בארץ מודעה, לפיה רוזנבלום מחפשת עבורה עוזר/ת אישי/ת, שישמש עבורה גם כנהג. לפי המודעה, יוענקו "תנאים טובים למתאימים".
הדרישות: בעל רישיון נהיגה לרכב ו/קטנוע, בעל/ת ידע במחשב ובתחזוקה, משרה מלאה עם גמישות בשעות, המלצות, הופעה ייצוגית ויחסי אנוש, אנגלית- יתרון. המיקום, כך נכתב, הוא תל אביב. 
לבר/ת המזל שיבחר, יתאפשר לעבוד בצמוד לרוזנבלום, שבמקביל לעבודתה בחברה הקרויה על שמה, גם מטפחת מאז תחילת המלחמה את התחביב המוזיקלי שלה. לפני ארבעה ימים חיתנה רוזנבלום את בנה, גל, עם בחירת לבו אופק, וגנבה את ההצגה כאשר ביצעה את להיטיה "איפה הייתם ב-7.10" ו"איראן דונט שוט", לקול תשואות הקהל. 
,
והצ'ופר: העבודה לצדה של רוזנבלום עשויה לכלול גם טיסות לחו"ל: לפני חודש נחשף כי החברה של רוזנבלום חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם- ברצלונה, למשך שנתיים עם אופציה לחידוש. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה