ויראלי

הקומיקאית המפורסמת על פנינה רוזנבלום: "מפחדת ממנה יותר מחיזבאללה"

לאחר שפנינה רוזנבלום חשפה כי כמעט וכתבה שיר על הצפון, ליטל שוורץ משתפת את עוקביה:  "המלחמה חייבת להיפסק, אני ממש בלחץ שפנינה תוציא בסוף אלבום"
רוני שיינר |  2
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אשת העסקים פנינה רוזנבלום (69), שהוציאה כבר מספר שירים בעקבות משברים שפקדו את ישראל, אמרה במהלך ראיון כי "השבוע כמעט כתבתי שיר על הצפון. זה בער בי". 
הקומיקאית ליטל שוורץ הגיבה הבוקר על דבריה של רוזנבלום וכתבה: "המלחמה חייבת להיפסק, אני ממש בלחץ שפנינה תוציא בסוף אלבום. בחיי, מפחדת ממנה יותר מחיזבאללה, לשירים שלה אין ממ"ד". 

ליטל שוורץ (אינסטגרם)
באפריל האחרון שחררה רוזנבלום שיר על האיום האיראני, "איראן Don't Shoot", בו הזהירה את המעצמה האזורית לבל תירה על ישראל. לפני מספר חודשים, בעקבות טבח ה-7 באוקטובר, היא הקליטה שיר בשם "איפה הייתם ב-7.10?". עוד קודם לכן, בעת מבצע "שומר חומות" ב-2021, שחררה רוזנבלום שיר בשם "בואו נירגע" - וב-2020, בעת מגיפת הקורונה העולמית, כתבה אודותיו רוזנבלום שיר בשם "קורונה קורונה".
נזכיר, כי רוזנבלום לא עסוקה בימים אלה רק בחיפוש אחר הלהיט הבא: אתמול פרסמנו כי אשת העסקים מחפשת אחר עוזר.ת אישי.ת שישמש גם כנהג בוס, ויהיה צמוד אליה לכל אורך היום. את המודעה פרסמה החברה של רוזנבלום באחד מאתרי הדרושים הפופולאריים ברשת.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליטל שוורץ
    רות יהל 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל דבר נושא לצחוק. בוודאי שלא פנינה המדהימה.
    סגור
  • 1.
    חחחה גדולה ליטל שוורץ
    אתנחתא קומית 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככל שאני חושבת על זה יותר, זה בהחלט שהאלבום של פנינה עלול להיות איום על מדינת ישראל... פנינה רוזמבלום = חוסר מודעות עצמית
    סגור