ויראלי

ליטל שוורץ חושפת וידוי כואב: "היו לי מחשבות לעזוב את הארץ"

הקומיקאית חוזרת לעימות הקשה בו נפלה קורבן לאלימות בכיכר החטופים: "כשאני מופיעה כולם יחד צוחקים, איזה כיף זה. באים מפה ומפה, זה לא חשוב, זה ההומור שלנו. כאב לי באמת, קמתי בבוקר והיו לי אפילו מחשבות לעזוב, ברמה כזאת. מצד שני, זו הארץ שלנו, אין לנו ארץ אחרת, שונאים אותנו מספיק בעולם"
מערכת ice |  5
ליטל שוורץ (צילום יוטיוב/ מסך רשת 13)
לכמה רגעים, הפכה הקומיקאית המוכרת ליטל שוורץ לאדם שחוטף ביקורת קשה ומנודה על ידי חלקים באוכלוסיה שטענו נגדה שהיא תומכת בהפלת הממשלה לכאורה. אז, בדרכה הביתה מכיכר החטופים לפני כמה חודשים, ביום שבת אביבית, היא נקלעה לסיטואציה אלימה נגדה.
באותו מקרה חריג, מפגין החל לתקוף ולקלל את שוורץ שהשיבה לו במילים קשות, למאקו היא סיפרה: "הוכיתי בהלם, אני מוכרחה להגיד. הלכתי להפגין בשביל משהו טהור ונקי, וחטפתי. אני מצטערת על מה שאמרתי, אני לא חושבת שהייתי צריכה להיות תקיפה כזו – אבל מצד שני אני מהקריות, אני לא בן אדם עדין. כשמקללים את הילדים שלי אני לא יכולה לשתוק".

עוד היא סיפרה בראיון ענק לסוף השבוע במאקו: "הייתי עצובה ברמות קשות, לקח לי שבועיים לצאת מהבית. חוויתי משהו טראומטי שהשאיר בי צלקת. הרגשתי שעשו לי עוול, שהתנפלו עליי על לא עוול בכפי. לא צריך לדבר ככה לאף אחד, אף אחד לא צריך לספוג רוע, קללות ואיומים, מה קרה לנו? השתגענו? יש לנו אויבים, שונאים אותנו כל כך הרבה מבחוץ, אנחנו לא יכולים ללכת לשום מדינה בעולם אז בואו נאהב פה, בואו נאהב מבפנים".
עוד היא חשפה: "בכיתי על זה, הייתי בסוג של אבל. לא על עצמי, על איך שהגענו למצב הזה, שאנחנו לא ביחד. הפילוג הזה כל כך מבאס וזה כואב לי. כשאני מופיעה כולם יחד צוחקים, איזה כיף זה. באים מפה ומפה, זה לא חשוב, זה ההומור שלנו. כאב לי באמת, קמתי בבוקר והיו לי אפילו מחשבות לעזוב, ברמה כזאת. מצד שני, זו הארץ שלנו, אין לנו ארץ אחרת, שונאים אותנו מספיק בעולם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וואו איזה פחדדדדד
    דר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה אל תעזבי את הארץ כשחיילנו עדיין בחזית ....עוד פוסטמה
    סגור
  • 3.
    "הפילוג הזה כל כך מבאס וזה כואב לי."-בגלל הנאשם המפלג!! (ל"ת)
    הלך עלינו 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חכה חכה ליום הבחירות .ותראה איך הוא מקבל 70 מנדטים (ל"ת)
    בר 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חבל
    חלוצה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאללה תעזבי
    סגור
  • 1.
    גידפו אותך וגידפת בחזרה
    חמזה 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א. על מה את מתלוננת? ב. את לא כ"כ מצחיקה בהופעותייך.
    סגור