ויראלי

הזמרת שנעלמה ב-6 השנים האחרונות חושפת: "התביישתי וקפאתי"

הזמרת אישתר חושפת את המשבר בעקבות פריצת המלחמה: "ה-7 באוקטובר פשוט כרת את זה, עצר את היצירה, אני פשוט התייבשתי, קפאתי, לא יכולתי לשמוח ולא יכולתי לשמח, מבחינתי זה היה בלתי אפשרי לעלות על הבמה"
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זוכרים את אישתאר? הזמרת שהתפוצצה בישראל עם הלהיט המשותף שלה עם קובי פרץ שהשיר המוכר שלה הפך ללהיט ענק במדינות ערב וגם כאן לא הייתה כאן ולא הוזכרה כמעט בכלל ב-6 השנים האחרונות ולא הוציאה שיר או המשיכה את הקריירה האדירה שלה.
הזמרת הישראלית במקור, שעונה לשם אסתר זך ביטון, חשפה בראיון מרתק ל-mako על ההצלחה הענקית במדינות שחלקן עוינות לישראל וכמובן מדוע לא שומעים ממנה יותר: "אני גרה בישראל 6 שנים וקצת, בתקופת הקורונה הרגשתי כמו אמן בודד, אמן יתום, בלי הכלי שלו. אבא שלי חלה, היה שלושה חודשים מאושפז, טלטלות. הוא נפטר לפני שנה. המשכתי להופיע בחו"ל והייתי בפרויקט שהיה אמור לצאת בצרפת".

היא חושפת את המשבר בעקבות פריצת המלחמה: "ה-7 באוקטובר פשוט כרת את זה, עצר את היצירה, אני פשוט התייבשתי, קפאתי, לא יכולתי לשמוח ולא יכולתי לשמח, מבחינתי זה היה בלתי אפשרי לעלות על הבמה. ואז במקביל קיבלתי את השיר מאור מילשטוק ועמרי קסטן, שיר שבמקור נכתב לניצולי הנובה. כל אחד הוא ניצול מהשריטות של העבר שלנו, יצרנו והמשכנו את הסיפור של השיר עם תקווה שלהינצל זה להתחבר לאור ולהאמין שהאהבה והחיים הם אלה שמנצחים".
היא גם חשפה מדוע חזרה לישראל: "התחיל תהליך של חזרה לעצמי, לשורשים, לילדות שלי. ואז הגיע האלבום האחרון, שאני עשיתי אותו ממש בכוחות האחרונים ההישרדותיים שלי כאמן, ולמרות ההצלחה ולמרות הכל היה חסר לי משהו, הרגשתי שאני חייבת להמשיך במסע האישי שלי. עליתי לארץ. אנשים יודעים שאני ישראלית. חלק רצו להתעלם מזה שאני ישראלית אז דיברו על זה שאני מרוקאית, וחלק רצו להתעלם מזה שאני ישראלית אז דיברו עלזה שאני מצריה, בשנת 98' או 99' זה היה להיט היסטרי בעולם הערבי, הייתי אמורה להגיע עם הלהקה לתוניס, אצטדיון מלא. הייתה כנראה מלחמה פנימית בין שר התרבות לשר הפנים, אז נשארתי תקועה עם הנגנים בשדה התעופה 9 שעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה