תרבות ופנאי

הזמרת האהובה בווידוי חושפני: "מטפלת במחלות, יש לי מזל שאני חיה"

זמרת הפופ הידועה בשם הבמה "הלסי", שחררה לאחרונה שיר חדש בשם "The End" העוסק בהתמודדות עם מחלות פיזיות ונפשיות. זמן קצר לאחר פרסום השיר, התברר כי השיר נכתב על סמך חוויה אישית, והיא הודתה כי היא סובלת ממחלות נדירות מזה כשנתיים
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זמרת הפופ אשלי ניקולט פרנג'יפאני, הידועה גם בכינוי הבמה "הלסי", שיתפה בשבוע שעבר (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה כי היא סובלת מזאבת ומהפרעה נדירה במערכת החיסון בהן יש ייצור לא מבוקר של תאי דם לבנים. "לא הייתי בטוחה כמה אני רוצה לשתף בנושא", הודתה הלסי, שהיא בהחלט איננה הזמרת היחידה שנוהגת לחשוף פרטים נוספים על מצבה הרפואי ברשתות החברתיות.
בהמשך היא הסבירה: "שתי המחלות האלה נמצאות כרגע בטיפול או בנסיגה, ומשתיהן אני כנראה אסבול לשארית חיי". הלסי ציינה כי בהתחלה המצב שלה היה "רעוע", אך בזכות טיפול מסור של הרופאים הוא השתפר באופן ניכר. "אני מרגישה טוב יותר, אסירת תודה שיש לי את המוזיקה לפנות אליה". בעקבות הפרסום היא זכתה לאהבה וחיזוקים רבים מצד עוקביה והמעריצים בכל רחבי העולם, שאיחלו לה להבריא ולהמשיך ליצור מוזיקה.
יום קודם לווידוי היא שחררה שיר חדש "The End", שעוסק במחלות פיזיות ונפשיות. זמן קצר לפני שחשפה את השיר היא רמזה לקהל שלה שהשיר למעשה יעסוק בהתמודדות האישית שלה. ובפוסט שפרסמה נכתב: "בקיצור, יש לי מזל שאני בחיים. לא בקיצור, כתבתי אלבום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה