תרבות ופנאי

הזמרת האהובה משתפת במצבה הרפואי | צפו בתיעוד הקשה

סלין דיון מתמודדת עם תסמונת "האדם הנוקשה", אשר גורמת לה להתקפי שיתוק ופרכוס. בסרט תיעודי שיצא לאחרונה בשם "אני, סלין דיון" מטעם אמזון פריים, ניתן לראות תיעוד קשה של דיון כשהיא חווה התקף במהלך ביקור אצל רופאה, אך זה מטפל בה והיא חוזרת לעצמה בהמשך. צפו
מערכת ice | 
סלין דיון (צילום אינסטגרם/ סלין דיון)
סלין דיון, אחת הזמרות הגדולות בעולם הזכורה בין היתר בזכות ביצועה לשיר הנושא לסרט הטיטאניק, חשפה לפני כשנה וחצי כי היא מתמודדת עם "תסמונת האדם הנוקשה", כחלק מהסרט התיעודי "אני, סלון דיון" אשר עלה לצפייה אתמול (שלישי) באמזון פריים. באחת מהסצנות שבסרט ניתן לראות תיעוד קשה של דיון, בעת שהיא חוטפת התקף.
בתיעוד הקשה לצפייה ניתן לראות את הזמרת בת ה-56 כשהיא שוכבת על מיטה בחדר הבדיקות של הרופא בעת שהיא חוטפת את ההתקף ששיתק אותה לגמרי. הרופא ריסס לגופה תרופה אשר סייעה לה להרפות.
נזכיר כי בעבר דיון שיתפה במצבה ואמרה: "אני בסדר, זה הרבה עבודה, אני עוברת יום ביומו, לא ניצחתי את המחלה. היא עדיין איתי ותמיד תהיה. אני מקווה שיקרה נס ותימצא תרופה לטיפול בתסמונת, לעת עתה אני צריכה ללמוד לחיות איתה." כמו כן, חשפה כי באחד ההתקפים הקשים שעברה אחת מהצלעות שלה נשברו, ואף ביטלה את ההופעה שתכננה לבצע בישראל בשל הקושי לשיר. "כאילו מישהו חונק אותך. כאילו מישהו לוחץ לך על הגרון. אני לא מסוגלת לשיר גבוה או נמוך יותר", הסבירה על התחושה שהיא חווה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה