ויראלי

לשחקנית המפורסמת נגנבו האופניים: "הגנב המתחשב בעולם"

אופניה של השחקנית יובל שרף נגנבו במהלך הלילה בסמוך לביתה בתל אביב. "תודה גנב מתוק שטרחת לנתק את הכיסאות שלי ולהשאיר אותם, כדי שלא אצטרך לקנות חדשים. אתה הגנב המתחשב בעולם", כתבה 
רוני שיינר | 
גניבת אופניים (צילום אינסטגרם)
השחקנית יובל שרף, אשתו ואם ילדיו של הזמר והמוזיקאי שלומי שבן, התעוררה הבוקר וגילתה כי האופניים שהעמידה בסמוך לביתה בתל אביב נגנבו במהלך הלילה, וכל שנשאר מהם זה גלגל, מנעול, והכיסאות של הילדים שנזרקו בצד. 
"בוקר של יום ראשון", כתבה שרף. "תודה גנב אדיב, שהשארת לי גלגל ומנעול". בסטורי נוסף שהעלתה, כתבה: "תודה גנב מתוק שטרחת לנתק את הכיסאות שלי ולהשאיר גם אותם, כדי שלא אצטרך לקנות חדשים. אתה הגנב המתחשב בעולם". 

יובל שרף (אינסטגרם)
מכת הגניבות אינה עוצרת, כאשר לעיתים המשטרה מצליחה מצליחה לעלות על זהות הגנבים לפני כשלושה שבועות בילה הזמר עדן חסון בתחנת המשטרה, לאחר ששני גנבים פרצו לרכבו וגנבו ממנו תיק עם חפצים אישיים. שופטת בית המשפט השלום בתל אביב, יעל פרדלסקי, הורתה לשחרר את החשוד, תושב יפו בן 20, לאחר שקבעה כי למרות שקיימת מסוכנות מצדו, החשד נגדו בעוצמה נמוכה.  
בפברואר השנה הג'יפ של השחקנית פרלה דנוך כמעט ונגנב מתחת לביתה. ניסיון הגניבה לא צלח, אך לרכב נגרם נזק משמעותי. גם הפעם, הוגשה תלונה במשטרה. "הייתה לי הרגשה לא טובה והלכתי לקנות מנעול הגה", שיתפה אותנו דנוך. "כבר באותו לילה ניסו לפרוץ לי ולמזלי בזכות המנעול הם לא הצליחו". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה