ויראלי

כוכבת רוקדים עם כוכבים חושפת לראשונה: "משותקת מהצוואר ומטה"

דניאל גל חושפת שכאשר שהייתה בת 12, לקתה בתסמונת גיליאן-ברה, שיתוק מהצוואר ומטה: "בכיתה ז' חליתי בשפעת, וראיתי שאחרי שהיא חלפה לא היה לי כוח לקום. מצאתי את עצמי חסרת שליטה, ומהר מאוד הגענו לבית החולים, משותקת מהצוואר ומטה"
מערכת ice |  1
דניאל גל (צילום מתוך קשת 12)
דניאל גל עשתה אמש (שבת) היסטוריה בעונה הזו של 'רוקדים עם כוכבים', כאשר עלתה לרחבה וסחפה את השופטים בריקוד יוצא דופן בסגנון מודרני שהביא את הציון המושלם 40, אבל עוד לפני כן הייתה לשחקנית האהובה הזכות לספר את הווידוי הטראגי שלה.
היא חושפת שכאשר שהייתה בת 12, לקתה בתסמונת גיליאן-ברה, שיתוק מהצוואר ומטה: "בכיתה ז' חליתי בשפעת, וראיתי שאחרי שהיא חלפה לא היה לי כוח לקום. מצאתי את עצמי חסרת שליטה, ומהר מאוד הגענו לבית החולים, משותקת מהצוואר ומטה".

היא המשיכה וסיפרה: "זה כל כך עדין לאבד את התקשורת עם הגוף. זו רמת שבריריות וקיום שאני לא בטוחה שאפשר להסביר אותה. באה לי להראות את הפער בין חוסר השליטה בעבר למודעות לתנועה של הגוף שאני צריכה היום. אני מקווה שעל הבמה אצליח לא לנסות לרצות, אלא לבוא ולהגיד תסתכלו, ולהיות בסדר עם זה".
גם דוד דביר חשף בעקבות הווידוי של גל: "אין ספק שהריקוד המודרני זה הבית שלך, ולמרות שהרבה זמן לא רקדת נשאר משהו עמוק. זה מזכיר לי משהו נשכח מהילדות, גם אני הייתי משותק כשהיה לי פוליו בגיל שנה וחצי. אחותי ואני חלינו, והייתי משותק בכל צד שמאל בגוף, עד היום יש לי בעיות עם הצד הזה. בדיוק כמוך, גם אני ניצחתי ורקדתי, כיף לראות אותך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לראשונה למי? זה היה ידוע כבר מזמן. (ל"ת)
    ישראל 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור