ויראלי

כתבת חדשות 12 משתפת: "אמא ניקתה בתים. התביישתי בזה"

יולן כהן שיתפה במהלך ריאיון בילדותה לצד אמה: "היא ניקתה בתים ואני וכל האחיות שלי עזרנו לה. אני מודה שבהתחלה התביישתי בזה, והיום אני גאה בה"
רוני שיינר | 
יולן כהן (צילום יחצ)
יולן כהן, כתבת בריאות ותיירות בחדשות 12, התארחה בתוכנית של ארז טל וישראל קטורזה וחשפה רגעים מאתגרים בילדותה לצד אמה, העובדת כיום במערכת הביטחון. 
"היא עבדה מאוד קשה. היא ניקתה בתים, ואני וכל האחיות שלי עזרנו לה", שיתפה יולן. "היא השקיעה את כל הכסף הזה בחינוך ובחוגים. אני מודה שבהתחלה התביישתי בזה, והיום אני גאה בה. בוא, אנחנו דור מפונק, אנחנו לא חווינו את מה שהם חוו, כל הדור שבאמת ייסד את ישראל, זה דור שעבד קשה".
לפני כשבוע עלה שמה של כהן לכותרות, לאחר שנדחפה באלימות על ידי שוטר, בזמן שסיקרה את אחד ממוקדי המחאה ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. בראיון לתוכניתם של אברי גלעד ויאיר שרקי, אמרה: "שוטר דחף אותנו למרות שהזדהינו כעיתונאים, אי אפשר היה לפספס את המיקרופון. המשטרה איבדה את הרסן ואת הגבול". 
בין אלו שגינו את תקיפתה של כהן היה ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, שמסר: "עוד ערב של איבוד עשתונות של משטרת ישראל. אין שום סיבה ששוטר ינהג באלימות כזו כלפי אף אזרחית. בטח שלא כלפי עיתונאית בתפקיד. נחצו כל הגבולות, זה לא יכול להימשך ככה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה