ויראלי

כוכב חברים נרצח בדם קר? התפתחות מטלטלת בפרשה שמסעירה את ארה"ב

השחקן והקומיקאי מת'יו פרי, כוכב הסדרה "חברים", נמצא מת בביתו בחודש אוקטובר האחרון. הנתיחה שלאחר המוות קבעה שפרי, שלפי הדיווחים "היה נקי במשך 19 חודשים", היה מטופל בעירוי קטמין. אלא שעל פי דיווח במגזין פיפל האמריקני, משטרת לוס אנג'לס גורסת מעלה חשדות כי ניתן להאשים במותו של פרי "כמה אנשים"
מערכת ice |  1
מת'יו פרי (צילום shutterstock)
השחקן והקומיקאי מת'יו פרי, כוכב הסדרה "חברים", נמצא מת בביתו בחודש אוקטובר האחרון, בגיל 54. גופתו אותרה בבריכה של ביתו בקליפורניה, ב-28 באוקטובר. הנתיחה שלאחר המוות קבעה שפרי, שלפי הדיווחים "היה נקי במשך 19 חודשים", היה מטופל בעירוי קטמין, כשהטיפול האחרון שלו התרחש רק שבוע וחצי לפני מותו.
עם זאת, חוקר מקרי המוות ציין כי "הקטמין במערכת שלו בזמן המוות לא יכול להיות מאותו טיפול בעירוי, מכיוון שזמן מחצית החיים של קטמין הוא 3 עד 4 שעות, או פחות". טביעה, מחלת עורקים ובופרנורפין (משכך כאבים) נרשמו גם הם כגורמים אופציונליים לפטירתו.
 
כעת נחשף כי בחקירה פלילית שפתחה משטרת לוס אנג'לס עולים חשדות כי אלו לא נסיבות מותו האמיתיות. מגזין פיפל האמריקני טוען כי המשטרה חוששת שניתן להאשים במותו של פרי "כמה אנשים". על פי דיווח בישראל היום, המשטרה פתחה את החקירה בחודש מאי האחרון על מנת להבין את נסיבות מותו.
פרי היה ידוע בעיקר בזכות תפקידו כצ'נדלר בינג בסיטקום של שנות ה-90, "חברים". לצדו הופיעו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק ודיוויד שווימר. "זה שינה את חיי מכל הבחינות", שיתף פרי בעבר על השתתפותו בסדרה. "קיבלתי את התפקיד כשהייתי בן 24, והתוכנית הסתיימה כשהייתי בן 34. היא יצרה את חיי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגדרה של מפורסם!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם ידוענים שעונדים משקפיים שחורים גם בכנסיה,שאפילו אלוהים לא יצליח לזהות אותם- מאט לבלנק שחקן חברים!!!!
    סגור