ויראלי

כוכב האח הגדול מתפוצץ מכעס: "לא בכוח ולא בדרך הזו"

אחד העוקבים שאל את אליאב טעטי: "תגיד, מה לדעתך יקרה? גיוס חובה לכולם. דתיים, חילונים, ערבים, כולם להתגייס. אין גיוס, אין זכויות!". על כך השיב: "מה לדעתי יקרה? זוכרים את ההפגנות על הרפורמה המשפטית? אז זה בקטנה לעומת מה שיקרה".
מערכת ice |  1
אליאב טעטי (צילום אור גפן)
כוכב העונה הקודמת של האח הגדול, אליאב טעטי כתב אמש (שלישי) מה דעתו על הנושא החם ביותר כרגע בישראל - פסיקת בג"ץ שמחייבת גיוס חרדים תלמידי הישיבות. מדובר בנושא שקרוב ללבו בסשן כמי שהתחנך כנער חרדי בבני ברק, ובסשן שאלות ותשובות עם עוקביו הוא ענה מה לדעתו יקרה עכשיו.
אחד העוקבים שאל: "תגיד, מה לדעתך יקרה? גיוס חובה לכולם. דתיים, חילונים, ערבים, כולם להתגייס. אין גיוס, אין זכויות!". על כך השיב: "מה לדעתי יקרה? זוכרים את ההפגנות על הרפורמה המשפטית? אז זה בקטנה לעומת מה שיקרה".

המחאה לדעתו תראה כך: "אני חושב שהציבור לא מכיר את החרדים מספיק. הייתם בישיבות? בחסידויות? סאטמר, גור, בעלז וכו'? אלה לא החרדים שאתם רואים בבית הכנסת בשבת. זה משהו אחר לגמרי. נראה לכם שהמשטרה הצבאית תיכנס לישיבות? הם ישרפו את הניידות. אתם חייבים להבין את הראש החרדי. 'מסירות נפש'. אנחנו לא נצליח ללכת לעבודה, למכולת, לבלות. הם יצאו לרחובות ברגע שהרב יגיד".
טעטי אמר מילים קשות על האופן בו נלקחה ההחלטה הזו שמשנה סטטוס קוו של שנים. "זה נכון שחייבים חיילים ושוויון בנטל, אבל לא בכוח ולא בדרך הזו כי בדרך הזו הולך להיות עלינו נטל ואכבר נטל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על 3000 יצאו להפגנות? זה נוער בסיכון - צהל ירצה אותם בכ
    ש 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לל? סתם טמטום. יאללה שיתגייסו כבר. יהודים בחול עובדים ולא מתנהגים כפרזיטים.
    סגור