ויראלי

האח הגדול בהלם: תצליחו לזהות את כוכבת העונה?

הדר שירי, מתמודדת בולטת ב"אח הגדול", חשפה אתמול בפני הדיירים אמילי ויהב את עברה כבעלת שיער בהיר ומתולתל. הרשתות החברתיות זוכרות הכל, והתיעוד המפתיע לפניכם 
רוני שיינר |  2
הדר שירי (צילום פייסבוק)
הדר שירי, מתמודדת בולטת בעונה הנוכחית של "האח הגדול", מוכרת לצופי התוכנית כבעלת שיער חלק וכהה. אך משיטוט ברשתות החברתיות של הדר ניתן לראות אותה בגרסה הקודמת, הבהירה והמתולתלת שלה. 
אתמול היא אף דיברה על כך במהלך שיחה עם יהב ואמילי: "היה לי אפרו בלונדיני". אמילי סירבה להאמין: "אל תשקרי עליי שאת אפרו" ויהב אמר כי הוא סקרן לראות אותה עם שיער מתולתל.
 
הדר שירי (טיקטוק)
במוצאי שבת הודח מבית "האח הגדול" תום ברכה, שניהל מערכת יחסים קצרה עם הדר במהלך שהותם בבית. ברכה התראיין לאחר יציאתו מהבית והודה כי הוא מתחרט שלא נתן צ'אנס לקשר זוגי עם דיירת אחרת- פרידה עוזיאל: "בהתחלה נדלקתי מאוד על פרידה, ואז באה הדר. היא ייעצה לי לקחת דברים יותר לאט ונראה לי גם רמזה לכיוון שלה, והסתנוורתי". 
חבריו של ברכה האשימו את הדר שיש לה חלק בהדחה של תום וכי גרמה לו להצטייר רע בעיני הצופים בבית. הם התייחסו למקרה ספציפי, בו כעסה הדר על תום על כך שלא יצא להגנתה בישיבת הדיירים והשאיר אותה להתמודד מולם לבד, וימים ספורים לאחר שדרשה ממנו כי לא יתערב במריבות שלה מול דיירים אחרים בבית.  

כך היא נראית היום. הדר שירי (צילום: רן יחזקאל)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבר מגיל הנערות
    איך???? 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיקות לנתח אף ולהזריק לשפתיים וללחיים,איך מספיקות כל הפרצופות תחת
    סגור
  • 1.
    תזהרו בבקשה
    לבנים 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תזהרו מנשים,אתה מתחתן עם מישהי ולא יודע שהכל זה ניתוחים,הרעבה וספורט,הילדים יוצאים לא דומים לה והתחזוקה יקרהההההה מאוד.היזהרו,תבדקו טוב טוב.
    סגור