טלוויזיה

צופי ערוץ 26 בהלם: כוכב "האח הגדול" שנכנס לבית כרווק- נמצא בזוגיות

אור בן דוד, מתמודד בולט בעונה הנוכחית של "האח הגדול" שנכנס כרווק, חשף במהלך שיחה בחצר עם דיירים נוספים, כי הוא בזוגיות. דנה פנתה לבת הזוג: "אור מחכה שתגיעי לצעוק. רק תגידי לו שאת מחכה"
רוני שיינר |  4
אור בן דוד (צילום רן יחזקאל)
אור בן דוד, מתמודד בולט בעונה הנוכחית של "האח הגדול" ומי שסומן כפייבוריט של קבוצת "צבא האמת" שהבטיחה לתמוך בו עד הגמר, שיתף עם כניסתו לבית כי הוא רווק.
אור, בן 29, גרוש פלוס 1 מראשון לציון, עובד כנגן הדרבוקה של איתי לוי מזה 11 שנה. צופי ערוץ 26, שצפו היום (שני) בשידור הישיר מהבית נדהמו לשמוע, במהלך שיח בחצר שהתקיים בין אור למספר דיירים נוספים, כי הוא מנהל מערכת יחסים עם ניצן מדנס, בת 24 מפתח תקווה.
פרידה: "לא ידעתי שיש לך ניצן מחוץ לבית". 
דנה: "מה השם משפחה שלה?".
פרידה: "לא, בלי שמות משפחה, מה היא צריכה שיעשו לה בפייסבוק לייקים, הודעות?"
אור: "יתחילו לחפש אותה כל ה... זה. ניצן יודעת". 
דנה: "ניצן, אור מחכה שתגיעי לצעוק. רק תגידי לו - מחכה". 
 
בזמן שאור משתף על ניצן, נרקמת זוגיות בין שני דיירים שהגיעו לבית כשהם רווקים: אמילי קופר ועידן גלפר. הניסיון הנוסף לזוגיות בבית, שלא צלח, היה בין המודח האחרון, תום ברכה והדיירת הדר שירי. על החרטה בבחירת בת הזוג, שיתף ברכה: "אני חושב שהטעות שלי הייתה שלא נתתי צ'אנס אמיתי לפרידה". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אור אתה ערס (ל"ת)
    שקד 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אור בן דוד
    אורי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אור בן דוד שירת בצהל ?
    סגור
  • 2.
    אור אורית ודני
    זואי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אור אורית ודני חייבים לעוף מקלקלים את הכול לא עובדים רק מסתכלים על כולם.כמהכול אחד אוכל . אנשים רעים במיוחד מרכלים את הדר רק היום יש הדחה מנסים להיות נחמדה.אנשחם רעים חייבים לחוף 1גני 2. אור 3 אורית הביתה
    סגור
  • 1.
    אור הרכלן
    זורי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אור רכלנן לא מספיק לדבר כמו זקנה . כמו אורית כול היום מרכלים שיעוף כבר. לא מדבר יפה על הדר . והיא לא עשתה לא כלום מלכלך עליה לא מנקה לא שוטף כלים חייב לעוף לא תורם כלום לבית אפס גם קולני רכלנית איומה . אורית הביתה מהר אפסים. ואני בכלל סמרטוט . צריך לשים לו שלט נגרר על הגב . כול היום הוא רודף אחרי אור ואורית. אפס לא מוסיף כלום בבית דני
    סגור