ויראלי

נורית גפן חושפת לראשונה: "הטרידו אותי מינית בגיל 5"

נורית גפן התייחסה לראיון עם בן אל תבורי, במסגרתו סיפר כי הוטרד מינית בגיל 8, וחשפה לראשונה בפני נכדה, דילן: "גם אותי הטרידו מינית, כשהייתי בת 5. לא סיפרתי את זה, לא חשבתי שזה רע"
רוני שיינר |  2
נורית גפן (צילום All in prodcastim)
במסגרת הפודקאסט המשותף שלהם מבית all in, שוחחו נורית גפן ונכדה דילן גפן, על הכתבה עם בן אל תבורי ששודרה בסוף השבוע בחדשות 12. במסגרת הריאיון עימו, סיפר תבורי בדמעות כי הוטרד מינית בגיל שמונה.  
נורית שיתפה: "ראיתי ובכיתי יחד איתו. הוא לא הפסיק לבכות וזה היה כל כך מכמיר לב. הוא נשבר. זה מראה שיש תמימות שם, יש בו איזו תמימות שלא התקלקלה, אני חושבת. הוא סיפר כל כך הרבה דברים שהיו לי מאוד קשים. קודם כל על ההטרדה המינית, ואני שמחה שהוא סיפר, שלדעתי אנסו אותו, אני לא יודעת, לכאורה אני אומרת. אם הוא עבר אונס בגיל שמונה ולא לקחו אותו לטיפול, איך אפשר לחיות את החיים כשבגיל שמונה אנסו אותך? או אפילו מעשים מגונים. ולא לקחו אותו לטיפול, כי לא ידעו. זה מראה שצריכים לדבר. הדיבור פותר הכל. החיים והמוות ביד הלשון. הוא גם הורג. אבל הוא גם מרפא, הוא גם מלמד. והוא לא סיפר את זה". 
נורית המשיכה ושיתפה: "האמת, גם אותי הטרידו מינית, כשהייתי בת חמש בערך, ולא סיפרתי את זה". דילן: "פעם ראשונה שאת מספרת את זה היום?" נורית: "כן. לא סיפרתי בחיים את זה. אתה יודע למה? לא חשבתי שזה רע. רק כשהתבגרתי הבנתי שהטרידו אותי מינית. גם לא דיברו אז, כי גם הטרידו אותי מינית כשהייתי בת 20 ולא חשבתי שזה רע. לא היה 'מי טו' אז, לא ידענו את זה. ככה זה היה, גברים מטרידים נשים. זה היה נורמה לגמרי. אנסו נשים וזה היה בסדר". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת הטרדה כדרך חיים
    פרח 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליבי עם בן אל. סוטים היו תמיד מתביתים על ילדים שאין להם הבנה וחצי למנוע את זה. נשים תמיד הוטרדו קראו לזה שמתחילים איתנו אבל זה לפעמים עבר את הגבול להטרדה ואונס זה דבר נאלח סוטה ברמות ואי אפשר לסלוח הכוח הזה זאת אלימות
    סגור
  • 1.
    נורית גפן.
    רות יהל 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח על התמיכה בבן אל.
    סגור