תקשורת ומדיה

נורית גפן בחשיפה כואבת: "לא הייתי עצובה ככה גם כשיהונתן נפטר"

בפודקאסט של השניים, דילן, בנו של אביב גפן סיפר לסבתו על הרגע ההוא בעצרת החטופים ששינה את חייו. דילן גפן: "זה היה רגע מאוד כואב. הבנתי פתאום לגמרי למה את עצובה, למה כולנו עצובים, למה כולנו במצב הזה". נורית גפן "אני לא הייתי אף פעם עצובה ככה. לא כשאמי נפטרה, לא כשיונתן נפטר, לא הייתי עצובה"

מערכת ice |  2
יהונתן ונורית גפן (צילום פלאש 90/ משה שי)
דילן, בנו של הזמר אביב גפן, מרבה להביע את דעותיו בשיחה פתוחה עם סבתו נורית גפן בפודקאסט של השניים אשר הפך להצלחה מסחררת. השניים מדברים בפתיחות על נושאים שונים, החל ממצבו הרפואי המורכב של המשורר יהונתן גפן ז"ל, על תדמיתה של המשפחה המפורסמת וסיפורים משעשעים ומשונים שמביאה נורית גפן לפודקאסט המדובר. 
בפרק האחרון, אשר קטע ממנו פורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", סיפר דילן גפן לסבתו כי הוא אף פעם לא התחבר לשיריו של אביו. "אף פעם לא התרגשתי, אני אגיד את האמת עם כמה שאני אוהב את אבא, אבל בחיים לא התרגשתי משיר שלו. כאילו יש לו שירים טובים אבל זה לא הדליק אצלי משהו סנטימנטלי בגלל שאני הבן שלו. אולי בעתיד זה כן ידליק כמו שעכשיו הוא חוזר לשירים של סבא... אבל בחיים לא שמתי בפלייליסט שיר שלו".
נורית גפן, אשר נדהמה למשמע דבריו של נכדה האהוב, המשיכה להקשיב לסיפורו. לדבריו של דילן, חלה תפנית בנושא החיבור שלו לשיריו של אביו לאחר שהשתתף בעצרת החטופים בכיכר בתל אביב. גפן סיפר כי אחד מהנוכחים החל לנגן בפנסתר, אשר הוצב בכיכר החטופים, את שירו של אביו "לבכות לך". 
"הוא לא היה הפסנתרן הכי טוב ששמעתי אבל זה היה כל כך מרגש.  פתאום עברנו וראיתי את כל השמות של החטופים שנהרגו ביחד עם הברושים ששתלו להם, וזה היה איזה רגע משבר מאוד גדול אצלי. אני אפילו שלא הראיתי את זה עם חברים שלי אבל פתאום הבנתי בשביל מה אני נלחם, בשביל מה אני כאן, בשביל מה אני חי כאן בישראל. על כל השמות האלה שילוו את כולנו בשנים הבאות, זה היה רגע מאוד כואב. הבנתי פתאום לגמרי למה את עצובה, למה כולנו עצובים, למה כולנו במצב הזה".

 
בתגובה לדברים אלו, הודתה נורית גפן: "אני לא הייתי אף פעם עצובה ככה. לא כשאמי נפטרה, לא כשיונתן נפטר, לא הייתי עצובה". לאחר שהקשיב לדבריה, ציין דילן גפן: "אצלי זה עצב בלי דמעות. העצב הכי נורא זה העצב שאתה לא בוכה בו. העצב שאתה מכבה את האור בתוכך ועובר הלאה. ממשיך עם היום יום אבל אתה איזה שליש זומבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היתרון של הנכד ..זאת אמא שלו . (ל"ת)
    טל טל 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דילן
    אאאא 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפוח לא נפל רחוק מעצי המשפחה
    סגור