ויראלי

נורית גפן נזכרת בזוגיות של אביב ואילנה: "היא הייתה גבעולית והוא גמד"

אילנה ברקוביץ' התארחה אמש בפודקאסט המשותף של נורית גפן ודילן גפן וחשפה פרטים מהזוגיות שהייתה לה עם אביב גפן: "כשנורית שמעה בת כמה אני היא העיפה אותי מהבית"
רוני שיינר | 
אילנה ברקוביץ ונורית גפן (צילום all in podcastim)
אביב גפן הופיע אמש בפארק הירקון עם המופע "נשף רוק". זמן קצר לפני שהחלה ההופעה, שידרו בנו הבכור דילן ואימו נורית גפן את הפודקאסט המשותף שלהם מבית all in, בשידור חי מהפארק.
השניים אירחו בשידור את אילנה ברקוביץ', האקסית המיתולוגית של גפן, עימה היה במשך שמונה שנים ועליה כתב את השיר "הו אילנה". 
מה הזיכרון הראשון שלך מאילנה? שאל דילן את נורית. "אילנה באה אלי הביתה בגיל 14", שיתפה נורית. אילנה הוסיפה: "כשנורית שמעה בת כמה אני היא העיפה אותי מהבית". נורית: "הייתי לטובתה, לא לטובת אביב. היא הייתה כל כך צעירה, היא לא יכלה כבר להיות אשת איש. אתה מכיר את אבא שלך, הוא מאוד תובעני, מאוד רוצה שהכל יהיה סביבו. היא הייתה פרח".
נורית המשיכה ושיתפה: "תמיד הייתי לטובתך. בכל ריב שהם רבו תמיד הייתי לטובת אילנה. הוא היה אומר לי מי הילד שלך, אני או אילנה? אני בעד הנשים. גם כשהוא היה עם שני תמיד הייתי עם שני למרות שהוא צדק, ועכשיו אני עם שרון ואני בעד שרון, למרות שהוא צודק לפעמים". 
אילנה שיתפה על ההיכרות בינה לבין אביב: "בדיוק עברתי לגור בתל אביב עם המשפחה. הלכתי להופעה שלו ב'לוגוס' עם יעל פוליאקוב, שהייתה איתי בכיתה. ידעתי מי הוא, אהבתי את השירים שלו, הייתי בגיל ההתבגרות בעצמי. זה היה אחרי שאור הירח יצא. ככה נפגשנו". נורית הוסיפה: "הוא התאהב בה והיא הייתה קולית, גבעולית. הוא גמד, לא גמד, נמוך קומה אומרים היום. היא הסתכלה עליו מלמעלה, גם עלי ועל יהונתן, כי כולנו נמוכי קומה. הסתובבה בבית יחפה, חלפה כמו פרפר. משב רוח כזה הייתה בבית. מעניין שלאבא שלך היה מספיק ביטחון עצמי ללכת עם נשים גבוהות". 
נורית: "כשעזבת הוא כמעט מת". אילנה: "האהבה אומנם נגמרה בצורת הזוגיות שלנו, אבל היא המשיכה בצורת החברות שלנו שזה לא פחות יפה. אני אוהבת את אבא שלך ואני לנצח תמיד אוהב אותו, זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה