ויראלי

יוצר שנות ה-80 נגד כתבת חדשות 12: "אל תתבכיינו"

אסייג תקף את הכתבת: "היי יולן כהן: את לא באה לסקר הפגנות, את מגיעה להפגין בעצמך ולהטריד את שוטרי ישראל היקרים, ולכן הכי לגיטימי וצודק מבחינתם להתייחס אלייך כאל עוד מפגינה פורעת חוק. את וחברת החדשות הפגומה שלך כבר מזמן חלק פעיל מהמחאה הפראית, אם מעת לעת אתם מקבלים איזו דחיפה משוטר אל תתבכיינו"
מערכת ice |  2
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
מני אסייג תוקף. לאחר שכתבת חדשות 12, יולן כהן, נדחפה אמש על ידי שוטר במהלך הפגנה סוערת שהתקיימה מול מטה הליכוד במצודת זאב, אותה סיקרה עבור מהדורת החדשות, כשהיא עצמה תועדה מזיזה יד של שוטרת, איש הטלוויזיה המזוהה עם הימין כתב נגדה דברים קשים.
אסייג תקף את הכתבת: "היי יולן כהן: את לא באה לסקר הפגנות, את מגיעה להפגין בעצמך ולהטריד את שוטרי ישראל היקרים, ולכן הכי לגיטימי וצודק מבחינתם להתייחס אלייך כאל עוד מפגינה פורעת חוק. את וחברת החדשות הפגומה שלך כבר מזמן חלק פעיל מהמחאה הפראית, אז אם מעת לעת אתם מקבלים איזו דחיפה משוטר אל תתבכיינו לנו".
 
הוא גם כתב בציוץ אחר: "עוד ערב שבו התקשורת שלהם תנרמל את העבריינות שלהם, ועוד ערב שאנחנו מהמחנה הנכון, ההגון, הפטריוטי ושומר החוק נבהיר להם שהם בסה״כ פושעים בני פושעים שבטוחים שהמדינה של אמא שלהם. והעובדה המצערת שהם לא עצורים וממתינים למשפט, היא בגלל שלא הושלמה הרפורמה הנדרשת במערכת המקולקלת"
כזכור, חברתה למערכת קרן מרציאנו יצאה להגנתה.ראש הדסק הכלכלי ומגישת חדשות 12, כתבה בציוץ שהעלתה ל-X: "בושה! האלימות המשטרתית הזאת חייבת להיפסק", ינון מגל: "משטרת ישראל בהודעת התנצלות על כך ששוטר העיף בהפגנת השמאל כתבת של ערוץ 12: "השוטר היה בטוח שמדובר בכתבת של ערוץ 14".

כזכור, זמן קצר לאחר מכן, בעודה נסערת, התראיינה על המקרה לתוכנית של אברי גלעד ויאיר שרקי בקשת 12: "אני ממש לא אוהבת להיות הסיפור, ואנחנו תמיד מקפידים בכל הפגנה לא להפריע לשוטרים, לא להפריע למפגינים. אבל הערב נראה שהמשטרה חצתה גבול, אנחנו ראינו את הסרטונים והצוות שלי הותקף שוב ושוב, הפרשים עולים על המדרכות, מפעילים אלימות קיצונית שאני לא חושבת שראינו כמותה בשבועות האחרונים. זה באמת עבר כל גבול". 
 
יולן כהן מותקפת על ידי שוטר (צילום: עידית הרשקוביץ) 
יולן המשיכה ושיתפה: "למרבה הצער גם אנחנו הותקפנו, כששוטר דחף אותנו למרות שאנחנו הזדהינו כעיתונאים, למרות שלא היה אפשר לפספס את המיקרופון. וזה כל כך עצוב, כי אני באמת כל הזמן מנסה לכבד את המשטרה, מנסה לכבד את העבודה שלהם. כמה דקות לפני הסרטון הפרשים עוד דרסו אותנו, דרסו כמה וכמה פעמים, ניסינו לעבור כדי באמת להינצל, לא להידרס על ידי הפרשים, אז אנחנו נפגשים עם השוטר הזה שדוחף אותנו בכוח וזה רק מראה כמה המשטרה איבדה כל רסן, כמה המשטרה באמת איבדה את הגבול". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הבעיות במדינה בגלל השמאלנים הטיפשים. (ל"ת)
    ישראל 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    כנראה אין גבול לטיפשות.
    אני 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי זה בכלל שבחיים תפס טרמפ על אחיו שלום אסייג,ומכאן בשביל להתבלט מוכר שטויות ועוד נותנים לו במה ,איך אמרו חז"ל אין שכל אין דאגות ...
    סגור