ויראלי

בן אל תבורי כותב בכאב: "פחדתי לצפות בכתבה, נכוויתי מהתקשורת"

אחרי התגובות המחזקות שקיבל, תבורי כתב לעוקבים: "שבוע טוב, כל השבת לא נרדמתי ישבתי עם עצמי וחשבתי.. חשבתי מה יגידו, איך יקבלו אותי אחרי הכתבה איך היא תצא בכלל!! אם להיות כנה פחדתי נורא לצפות בה אז בהתחלה בכלל סגרתי את הטלויזיה"
מערכת ice | 
בן אל תבורי מתראיין לאולפן שישי (צילום אולפן שישי, חברת החדשות)
ביום שישי האחרון, באולפן שישי, שודרה כתבה מיוחדת ובה ראיון של בן אל תבורי שדיבר על הקשיים שעבר מאז הפרידה מסטטיק, הרצון להתאבד, הקשר עם תו פרינס בנו הקטן וגרושתו אורטל עמר, שרק עכשיו משתקם ועוד.
אחרי התגובות המחזקות שקיבל, תבורי כתב אמש (שבת) לעוקבים: "שבוע טוב, כל השבת לא נרדמתי ישבתי עם עצמי וחשבתי.. חשבתי מה יגידו, איך יקבלו אותי אחרי הכתבה איך היא תצא בכלל!! אם להיות כנה פחדתי נורא לצפות בה אז בהתחלה בכלל סגרתי את הטלויזיה. אבל אז התחלתי לקבל המון הודעות ותגובות שחיממו את הלב והבנתי שכנראה הכתבה לא כזו נוראית".

עוד המשיך: "נשמע אולי קצת הזוי אבל נכוויתי כל כך הרבה מהתקשורת בחיים שלי שפשוט פחדתי לראות מה יצא. בכתבה הייתי הכי כנה ואמיתי שיכולתי ואני כל כך מאושר שזה עבר אליכם, אני מקבל המון הודעות של אנשים שפחדו לדבר ומשתפים אותי במה שהם עברו, קשה וכואב לשמוע כי אני באמת מבין אותם. אני משתדל לענות לכולם ולשמוע את כולם, אני אוהב אתכם אנשים יקרים אני באמת מאחל לכולנו בריאות הנפש ושבעזרת ה׳ כל החטופים יחזרו הביתה בשלום וכמה שיותר מהר! נ.ב יום שלישי (25.6.2024) הפתעה קטנה ממני אליכם, נפגש בקרוב על הבמות.".
לסיום כתב: "כמה תודות מיוחדות שאני חייב לתת פה לאולפן שישי שבראשו עומד העורך רון ירון על כתבה מדהימה, רגישה, מאוזנת ומקיפה., לכתב איתי סגל על רגישות יוצאת דופן, אמפטיה, הרצון להביא את האמת ולא לצבוע אותה בצהוב וכמובן לכם אנשים יקרים על הזמן שישבתם וצפיתם בכתבה, השיתופים, ההודעות והחיזוקים, שיהיה שבוע טוב ושקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה