ויראלי

שיר אלמליח מגיבה למתקפה ברשת: "לא מתנצלת על מי שאני"

אחרי שקיבלה ביקורת על הדרך בה בחרה להצטלם ביציאה מבית החולים אחרי לידת בתה, שיר אלמליח משיבה אש: "אני עובדת מאוד קשה בשביל להרגיש טוב ולהיראות טוב, ואם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים אז זה מה שיהיה"
רוני שיינר |  2
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
שיר אלמליח (34) ילדה ביום ראשון בת משותפת לה ולבן זוגה מזה שנה וחצי, דותן שטרן (46). אתמול (שלישי), פרסמה אלמליח תמונה שלה כשהיא יוצאת מבית החולים, לבושה בשמלת מיני ונעלי עקב, כשהיא מאופרת ושיערה מסודר, וכתבה: "נהניתי מכל רגע! מתרגשת לחזור הביתה לילדים שלי יחד עם אחותם הקטנה. תודה רבה לכל מי שטיפלו בי כל כך טוב! אתם עושים לי חשק לבוא ללכת בו כל שנה".
פרסום זה הצליח להכעיס לא מעט אימהות, שהעלו טענות כלפי אלמליח וביקרו אותה בתגובות. בין היתר נכתב: "נשים יקרות, ככה לא נראית אישה אחרי לידה. תרגישו טוב עם עצמכן", "תעשי לי טובה, נו באמת. נמאס מההעמדות הפנים הפלסטיקיות האלה", ו"עוד יחשבו שכיף ללדת".
הערב, בעקבות התגובות הקשות שקיבלה, הגיבה אלמליח: "בואו נדבר על השיח שנוצר אצלי בעמוד על הנראות של נשים אחרי לידה. מי קבע איך אישה אחרי לידה צריכה להיראות? האם מישהי שנראית טוב ומאושרת מהחוויה העוצמתית שעברה צריכה להתנצל? ממש לא". 
אלמליח הוסיפה וכתבה: "במקרה שלי, התאמנתי כל ההיריון, דאגתי לאכול בריא ולשמור על אורח חיים כזה עבורי ועבור הילדה שלי. אני עובדת מאוד קשה בשביל להרגיש טוב ולהיראות טוב, ואם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים או כשאני מגיעה לבית החולים ובזמן הלידה עצמה, אז זה מה שיהיה ואני לא מתנצלת על מי שאני. שכל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שעושה לה הכי נעים על הלב- במיוחד! אחרי לידה!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיר אלמליח קחי לתשומת לבך
    אחת 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם עושה לך טוב לבאס אחרות- זה שלך. אבל קארמה איז אה ביץ יו נואו
    סגור
  • 1.
    מזל טוב
    א 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בע״ה מזל טוב חיים טובים וארוכים עד 220 שנה אמן! שיר אלמליח מאושרת ומחברת לטוב בחיים כך צריך ולא אחרת!
    סגור