ויראלי

מנחת "האח הגדול": "למה הילדים שלי כן ושל אחרים לא?"

הביצה המקומית סוערת בעקבות קידום חוק הפטור לגיוס חרדים. לירון ויצמן כתבה: "ללמוד תורה זה מבורך, שמישהו רק יסביר לי בצורה הגיונית איך זה פוטר אותך מלקחת נטל מלהגן על המולדת?". גורי אלפי: איך נחיה יחד, כעם אחד, כשאנחנו מבינים שחיינו וחיי ילדינו נחשבים פחות?"
רוני שיינר |  1
לירון ויצמן (צילום דובב אגמי)
אמש עבר בכנסת, ברוב של 63 קולות, קידום חוק הפטור לגיוס חרדים. זאת, זמן קצר לאחר שארבעה חיילי גבעתי נהרגו ברפיח, והידיעה על דבר מותם אושרה רק הבוקר לפרסום. 
ידוענים רבים מהביצה המקומית מביעים בשעות האחרונות את זעמם כלפי ההחלטה. מגישת "האח הגדול", לירון ויצמן, כתבה: "כמו בסרט רע מאוד שאף אחד לא יוכל לכתוב אותו מרוב שהוא מופרע, בזמן שנמסרות הודעות לארבע משפחות שחרב עליהן עולמן, בממשלה מקדמים בלילה את חוק ההשתמטות. איך זה הגיוני איך? למה הילדים שלנו כן ושל אחרים לא? במה אנחנו שונים? ללמוד תורה זה מבורך, שמישהו רק יסביר לי בצורה הגיונית איך זה פוטר אותך מלקחת נטל מלהגן על המולדת?".  
גורי אלפי כתב: "מה עכשיו? איך ממשיכים מכאן? כל כך הרבה חברים וחברות קיבלו את צו המילואים השלישי שהם בתוך שנה. אני משוכנע שלציבור החרדי אכפת. אני משוכנע שהציבור החרדי כואב. מי יקום מהמנהיגים ויעשה מעשה? מי יחלץ אותנו מאימת השבר הזה? איך נחיה יחד, כעם אחד, כשאנחנו מבינים שחיינו וחיי ילדינו נחשבים פחות?". 
מאיה בוסקילה כתבה: "יש כאלה שנותנים את חייהם והשאר משתמטים. מדינה הזויה!". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיוין
    מוחמד הציוני 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צריך לדייק בדברים ולא להידבק לציבור מסויים אני בעד שכל אזרח ישראלי יתרום את חלקו...למה את לא מדברת על כל מי שלא תורם..יש עוד מגזרים..שלא תורמים והרבה הרבה משטמתים אז לפניי שפותחים את הפה כולל אותך מר אלפי תביא נתונים כמה ומי מתגייס...כולל בשכונה שלך
    סגור