ויראלי

חיים לוינסון: "מסרב להאמין שאנשים בליכוד כה ציניים"

זמן קצר לפני שאושר בכנסת קידום חוק הפטור לגיוס חרדים, כתב חיים לוינסון: "אני מסרב להאמין שאנשים בליכוד כה ציניים, שבזמן שחיילים נהרגים בעזה יצביעו על בלוף הגיוס של ביבי". לינוי בר גפן זועמת: "לא צריך את חמאס כשאפשר למוטט את ישראל מבפנים, והלילה הודגם לנו איך"

רוני שיינר |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
העיתונאי והמגיש חיים לוינסון התייחס אמש לחוק הפטור לגיוס חרדים, שעלה זמן קצר לאחר מכן להצבעה בכנסת. "אני מסרב להאמין שאנשים בליכוד כה ציניים, שבזמן שחיילים נהרגים בעזה יצביעו על בלוף הגיוס של ביבי", כתב. 
הבוקר הותר לפרסום כי ארבעה לוחמי סיירת גבעתי נהרגו אתמול בפיצוץ מבנה ממולכד ברפיח. עובדה זו התווספה הבוקר לזעם הציבורי כלפי אישור קידום החוק שעבר אמש ברוב של של 63 מול 57. "לא מצליח להכיל את הזעם על חוק הגיוס", כתב השחקן יוסי מרשק. "בזמן מלחמה. אני בוכה מעצבים". 
לינוי בר גפן כתבה: "המשמעות של חוק הבגידה בציון שעבר הלילה היא לא רק עלות של ששה מיליארד שח בשנה (לפי הערכה שמרנית), היא תגיע לכל אחד ואחת מכם בדרכים שאולי אפילו לא תקשרו לסיפור הזה: זה אומר שתקבלו בעורף פחות רופאים, פחות פסיכולוגים, פחות מהנדסים, פחות מנהלים, פחות עסקים עצמאיים, פחות נשים עובדות. מה נקבל יותר? יותר מתאבדים, יותר פוסט טראומטים, יותר נכים, יותר מתים".
בר גפן המשיכה וכתבה: "לא צריך את חמאס כשאפשר למוטט את ישראל מבפנים, והלילה הודגם לנו איך. אתמול נהרגו ארבעה משרתים. ההודעה הותרה לפרסום אחרי ההצבעה של האדונים". 
מוקדם יותר הבוקר, התייחסה לנושא אופירה ברקוביץ, כשכתבה: "תתביישו לכם 63 חברי כנסת שהצביעו נגד חוק הגיוס! חיילים נהרגים ואחרים משתמטים!". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך תעשה צבא ותלמד לגדל זקן ותחזור. (ל"ת)
    מסביר פנים 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור