ויראלי

ישראל כץ צייץ בפרסית: "איראן תיאלץ לרדת על ברכיה"

שר החוץ השיב בציוץ למנהיג משטר האייתוללות הרצחני בטהרן, שקרא להשמדת מדינת ישראל: "יכולות צבאיות אדירות שטרם הופעלו". לדבריו, "בקרוב יקודמו סנקציות כלכליות נוספות גם מול תוכנית הגרעין". בנוסף, שיגר איום נחרץ לחיזבאללה: "אם תתפתח מלחמה כוללת הוא ירוסק ומנהיגיו יחוסלו"
מערכת ice |  3
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
שר החוץ ישראל כץ השיב היום בפרסית (שני) למנהיג משטר האייתללות הרצחני באיראן עלי חמינאי שמרבה לדבר נגד ישראל ולקרוא להשמדתה. בציוץ שהעלה לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) כתב כי "חמינאי חזק בציוצים ופנטזיות על חיסול ישראל, אבל במציאות המאזן שונה".
לדבריו, "החמאס מרוסק ונאחז בחטופים הישראלים ובתושבי עזה כמגן אנושי". כץ הוסיף אזהרה למזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה. "החיזבאללה ספג מאות הרוגים ופגיעה קשה בתשתיות ואם תתפתח מלחמה כוללת הוא ירוסק ומנהיגיו יחוסלו. ניסיון התקיפה של איראן מול ישראל נכשל ויצר קואליציה עולמית ואזורית נגד איראן".  
 

"למדינת ישראל יכולות צבאיות אדירות שטרם הופעלו בחזית הצפונית ובמידת הצורך גם מול איראן", כתב שר החוץ. "בקרוב יקודמו סנקציות כלכליות נוספות גם מול תוכנית הגרעין האיראנית ובהמשך יוצב איום צבאי אפקטיבי של העולם החופשי מול טהרן - שלא תקבל סיוע מאף גורם ותישאר מבודדת ותיאלץ להתקפל ולרדת על ברכיה".
 
"העם האיראני רק מחכה להזדמנות להשתחרר משלטון הדיכוי של חמינאי ושותפיו. זו המציאות והסוף ברור. שלטון האייתולות יחלוף מן העולם, והעם האיראני יחדש את קשרי הידידות עם ישראל והעולם החופשי כולו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איראן
    גלעד לוי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כל הטרוריסטים בעולם רק אטום יעזור הבעיה הנשורת השטחים כאן קטנים
    סגור
  • 1.
    מעניין מי האוויל היותר גדול חמינאי או הכץ הנבער הזה ??? (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כץ
    גלעד לוי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי בסדר כולם חרטא כל העולם רעים כולם כימעט נגד ישראל ויהודים נקוה שיתפכחו
    סגור