ויראלי

שולי רנד נפרד: "זכיתי לחטוף חצי שעה איתך בבית החולים"

שולי רד נפרד הבוקר בכאב מחברו דן תורן, שהלך אמש לעולמו בגיל 63 אחרי מאבק בסרטן. " סע לשלום אהובי. עשית טוב בעולם, הבאת יופי ויצירות נפלאות לעולם. היה לך לב לבן"
רוני שיינר | 
שולי רנד (צילום יעל הרמן)
אמני ישראל נפרדים בשעות האחרונות מהחבר והקולגה, הזמר והיוצר דן תורן, שנפטר אמש בעקבות מחלת הסרטן. תורן אושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב והלך לעולמו כשהוא בן 63. 
חברו של תורן, הזמר והיוצר שולי רנד, נפרד ממנו הבוקר (חמישי): "דן אהוב ליבי נלקח מהעולם והלב פשוט נשבר. חבר אמת שלי. אדם טוב לב, נדיב, חכם מוכשר ומצחיק, ששום דבר לא הצליח לפגוע בטוהר של הנשמה שלו. למדנו יחד, שיחקנו יחד, ניגנו יחד, דיברנו המון, צחקנו בלי סוף ובעיקר הייתה בינינו אהבה פשוטה". 
רנד סיפר על פגישתו האחרונה עם תורן: "זכיתי לחטוף חצי שעה איתך בבית החולים כשעוד היית בהכרה מותקף על ידי כאבים נוראיים, הצלחתי להוציא ממך חיוך אחד גדול מאלה שלך שמתפשטים על כל הפנים ואני לוקח אותו איתי. סע לשלום אהובי. עשית טוב בעולם, חשבת טוב בעולם, הבאת יופי ויצירות נפלאות לעולם והיה לך לב לבן. לבן על לבן. אוהב אותך". 
מוקדם יותר היום, נפרד מתורן הזמר והיוצר ברי סחרוף: "המום על מותו של חברי היקר והאהוב דן תורן. דן היה אומן בנשמה, חבר ושותף קרוב ליצירה כבר 35 שנה – כתבנו יחד עוד מהאלבום הראשון, ועד לשנים האחרונות שבהן עבדנו במשותף על השירים שלו. דן היה שם בשבילי בתחילת הדרך, לתת יד מכוונת בכתיבה כשהייתי חסר ביטחון. אני מודה לו על כך עד אין סוף. שולח חיבוק גדול לילדיו איתי ויעל. דן, אזכור אותך תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה