ויראלי

פרודתו של שולי רנד תוקפת: "מאיפה הלב? מחביא את הכסף מהילדים"

מיכל רנד, פרודתו של שולי רנד, יצאה במתקפה קשה נגד בעלה לשעבר, ממנו לא קיבלה גט והשניים עדיין לא התגרשו באופן רשמי ברבנות: "אתה עוצר לילד שלנו את החיים. מתנהג בגסות, נעלם, בדקה ה-90. אני כל יום מתפללת מאבא שיעשה את הצדק למען יראו כולם וישכילו לדעת מי אתה!"
מערכת ice |  1
שולי רנד (צילום יעל הרמן)

מיכל רנד, פרודתו של שולי רנד, שוב יצאה נגדו השבוע עם פוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה, זאת על רקע אי ההסכמות בנוגע לגט בין הזוג, שעדיין לא התגרש רשמית ברבנות, זאת על אף שרנד התחתן עם צופית גרנט, אחרי שקיבל אישור מיוחד מהרבנות.

אל הפוסט שהעלתה צירפה תמונה של בנם המשותף, נחמן, וכתבה: "מחיר השתיקה הארוכה בפייסבוק היה כבד מידי. אז יאללה. אני והילדים סובלים מזה שאין את הקהל צופים. מולם אתה מתנהג טוב יותר. עכשיו אתה עוצר ומעכב את הפרויקט המצליח של נחמן. מאיפה הלב?".
 


רנד המשיכה: "נחמן ירד 50 קילו. וצריך לרדת עוד 80 קילו. הוא מצליח. שולי אין לך זכות לעצור לו את ההצלחה. תשלם את כל מה שצריך. תקנה לו את המוצרים זה ההסכם והוא רשום. שולי תמשיך את הפרויקט. אל תעצור. אתה עוצר לו את החיים. חייו לפניו לא מאחוריו. אל תתבלבל. ואם כך אתה שוב נוהג, מעדיפה לחזור לתקשר כאן. אתה מנצל את העובדה שאין קהל שצופה, מתנהג בגסות, נעלם, בדקה ה-90. שנים לא יודעים יש או אין חג".
עוד כתבה רנד: "כמובן ששמונה שנים אין מציאות שנקראת בגדי חג וכל זאת בזמן שאתה חוגג כמסמר של משפחת גרנט המורחבת בחוץ לארץ ולבוש בגדי חמודות. ובני ובנותיי בסחבות. אני כל יום מתפללת מאבא שיעשה את הצדק למען יראו כולם וישכילו לדעת מי אתה! כל כך לא מטופל! וישראל הצדיק, כבר בלי שיניים בכלל".

לסיום תקפה: ,הסברתי לך שככה הוא חוסם את הוושת המאולתרת שלו. הוא לא טוחן את האוכל ונחסם. כמובן שזה לא מעניין אותך. הכל דחוף עבורו. ביקשת שאשיג לך טלפון של קליניקה, תוך שעה זה היה אצלך בטלפון ולמרות שישראל נחסם שוב ושוב זה לא מעניין אותך מחביא את הכסף מפני הילדים וצורכיהם. עוד מעט עוד רגע והגלגל יתהפך. נפגש עוד מעט ממש".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולת נפש
    תמיר 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולת נפש בלי שום יראת שמיים.
    סגור