ויראלי

ליהיא גרינר משתוללת מכעס: "שיתפוצצו הזבלים האלה"

גרינר תקפה את הטענות של יובל לוי נגד הצבא: “לא מתו שם מספיק! לא מספיק! להמשיך לפוצץ! גם ככה שונאים אותנו. ועוד שונאים אותנו על כלום! אז לפוצץ כמה שיותר. הם מתרגשים שמתים להם אנשים. זו ברכה. אז יאללה. שיתפוצצו הזבלים האלה! גועל נפש”
מערכת ice |  4
ליהיא גרינר (צילום יוטיוב/ גיא פינס)
בין כל הביקורות הקשות שחטפה כוכבת העונה הקודמת של 'האח הגדול' ברשת 13, יובל לוי שהשמיעה ביקורת תמוהה על פעולת צה”ל ברפיח, היה אפשר למצוא את ליהיא גרינר שלא חסכה כלל במילים קשות נגד גרינר.
גרינר תקפה: “לא מתו שם מספיק!!!!! לא מספיק!!!!! להמשיך לפוצץ!! גם ככה שונאים אותנו. ועוד שונאים אותנו על כלום! אז לפוצץ כמה שיותר. הם מתרגשים שמתים להם אנשים. זו ברכה. אז יאללה. שיתפוצצו הזבלים האלה!! גועל נפש”.

ליהיא חתמה את דבריה: “יש להם שם עוד 124 חפים מפשע שבטח כבר חלק מתים!!! חלק נאנסו…. וחלק בטח בהריון!!!!! לא אוכלים לא שותים!!!! התעללות כמו שלא הייתה!!!!! אז שיתפוצצו החלאות האלה שם!!!! אין חמלה!!! אין! שימותו. וחבל שהם לא סובלים במוות שלהם”.
גם יוצא “האח הגדול” ליאל קוצרי ששהה בבית המפורסם עם יובל לוי החליט להשיב בחריפות לדבריה: “יובלי, שומעת רגע? ב-7/10 שחטו תינוקות, ערפו להם את הראש ושיחקו עם הגולגולת כדורגל. פתחו בטן של אישה הרה והוציאו מרחמה את התינוק ושרפו אותו בחיים”.
עוד כתב: “אנסו ובזזו ילדות ונערות, שחטו הורים מול עיני ילדיהם, חטפו חיילים ואזרחים, ירו בראשים של זקנים. על איזה רצח את מדברת? על איזה חפים מפשע את מדברת? לא מזיז לי את הביצה שום סרטון של הרג מעזה! כל הילדים המתוקים שם זה דור ההמשך של הטרוריסטים! אני רוצה שהם יסבלו! יהרגו! שלא יהיה להם רגע אחד של נחת! אני רוצה שהם יעברו יום יום בדיוק כמו שאנחנו עברנו ב-7/10!”.
לסיום הסביר: “אני לא אשכח שהאזרחים ‘החפים מפשע שאת מדברת עליהם יצאו לרחובות עם עוגיות ושמחו כשראו מה קרה לנו כאן! או שירקו על שני לוק שהובהלה על טנדר כשהיא מתה ברחובות עזה. אם עדיין קשה לך עם המראות בעזה, את מוזמנת להרים את התחת שלך מהספה ולנסוע לבארי, רעים, זיקים, ניר עוז, ניר עם, עדיין נשאר שם ריח של רצח עם. תתפללי את לחיילים שלנו שנהרגים יום יום בשביל שאת תוכלי לכתוב דברים מטופשים וחסרי כל הגיון!”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בושה למי שמבזה את המשפחות השכולות ואת לוחמי צה''ל
    השמאל הרקוב 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה למי שמבזה את המשפחות השכולות ואת לוחמי צה''ל
    סגור
  • 3.
    הסברה
    יורם 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לספר על הזוועות שעשה האיסלם הקיצוני בבני עמנו בטבח.
    סגור
  • 2.
    יובל לוי מבאח הגדול המוזרה
    מיכ 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יובל לוי את טיפשה במלוא מובן המילה לא מרחמים על אכזרים חילקו בקלות על רצח תינוקות ו ויש לנו חטופים ואת מרחמת על מי כל ילד לומד כשיוצא מהבטן שצריך לידרוס יהודי ולידקור אותו מלמדים מהגן עד התיכון יום יום תיראי את הסרט של הראיון עם התלמידים שלא יזכו ליגדול שימות כשהם קטנים כי הם יגדלו וידקרו וידרסו זה מה שמלמדים אותם
    סגור
  • 1.
    הזבלים העזתים
    ליאל, ליהיא 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף ליאל צודק בכל מילה. סולחת לו על ההתנהגות כלפי סתיו ב"אח".
    סגור