בארץ

ליהיא גרינר וכוכבי פקין אקספרס נרתמים: זו היוזמה המרגשת

עמותת שם ונר יחד עם לוחמי חטיבת גבעתי, כוכבי התכנית 'פקין אקספרס', ליהיא גרינר ומאמנת הכושר אירה דולפין השתתפו במירוץ 'לזכור ולא לשכוח' ביער חולדה של קק"ל, לזכר שישה מיליון יהודים שנספו בשואה. צפו בתמונות המרגשות מהמרוץ.
מערכת ice | 
יום השואה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שיתוף הפעולה המיוחד בין עמותת שם ונר לזכר נספי השואה וקרן קימת לישראל יצרו את ששת הקילומטרים עבור ששת מיליון הנרצחים במלחמת העולם השנייה. במירוץ לקחו חלק חיילי חטיבת גבעתי, כוכבי הסדרה 'פקין אקספרס' רם שטראוס וטל ארוס, ליהיא גרינר ,מאמנת הכושר אירה דולפין ורבים נוספים. 
 
המירוץ, שהיווה את יריית הפתיחה לערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, טומן בחובו משמעות רבה הן לשורדי השואה שחלקו יחד עם המשתתפים את סיפור גבורתם יוצא הדופן והן למשתתפים עצמם שזכו לשמוע פנים אל פנים מה שעוד כמה שנים נשמע רק מסיפורים . המסר הבולט במירוץ מהווה את המשמעות הגדולה ביותר – אסור לנו לשכוח. עלינו להתאחד סביב הזיכרון שעיצב ובנה את העם שלנו. 

אירה דולפין במירוץ (צילום: יח"צ)
יו"ר קק"ל, יפעת עובדיה-לוסקי: "אנו נרגשים לארח ביער קק״ל את המרוץ החשוב הזה המנציח את הנספים בשואה ומהדהד את חובתנו המוסרית - לזכור ולא לשכוח.  החיבור ליחידות צה״ל הלוקחות חלק במרוץ מדגיש את הקו הישיר בין שואה לתקומה ואת המשמעות העצומה שיש לנו מדינה. קק״ל תמשיך לקחת חלק בסיוע בשגרה ובעת המלחמה".
מאמנת הכושר אירה דולפין הוסיפה: "אני שמחה לקחת חלק במירוץ החשוב הזה שמשלבת בין עולם הספורט לבין אחדות העם ושמירה לזיכרון השואה. במיוחד בימים  המורכבים הללו, האחדות הזו היא קריטית וזו זכות לקחת חלק בקדום המרוץ לזכר נספי השואה".
מתמודדי פקין אקספרס רם שטראוס וטל ארוס מסרו: "שמחנו לקחת חלק במרוץ חולדה ולרוץ 6 ק"מ לזכר 6 מיליון הנספים בשואה. התרגשנו לרוץ לצד לוחמי גבעתי הנלחמים בגבורה בימים אלו, למען שמירה על ביטחון ישראל. לרוץ איתם לאחר המאורעות של השבת השחורה, היא הניצחון האמיתי וכלי להנצחה לאלו שנספו בשואה ובשבת השחורה של ה-7 לעשירי. אין דרך יפה יותר מספורט בשביל לזכור ולאחד את עם ישראל" 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה