ויראלי

כוכב הילדים ורעייתו שיתפו מזועזעים: "נחצה גבול אישי"

במהלך השבת, מנוחתם של מני ממטרה ורעייתו פרלה דנוך נקטעה על ידי אדם וחמישה ילדים, שהגיעו בלי הזמנה לביתם של בני הזוג, דפקו בחוזקה על השער וקראו להם בצעקות לצאת החוצה. "הבית שלנו זה המקום היחידי בעולם שנותרה לנו בו מעט פרטיות. הרגשתי שנחצה גבול אישי", שיתפה דנוך
רוני שיינר | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקנית פרלה דנוך, רעייתו של כוכב הילדים מני ממטרה, שיתפה אמש (מוצ"ש) בחוויה לא נעימה שאירעה להם מספר שעות קודם לכן בביתם הממוקם בשכונה דרומית בתל אביב. 
"היום בצהריים שכבתי לנוח בחדר השינה כשהדלת שלך החדר פתוחה לחצר האחורית. פתאום הגיעה חבורת ילדים שצעקו 'מני ממטרה'. הצעקות התגברו ואליהם הצטרף אדם מבוגר שצעק יחד איתם. הם דפקו על השער חזק ואמרו 'צאו החוצה, אנחנו רואים שאתם בבית'".
חשוב לי להגיד, מני ואני חיים קהל" המשיכה דנוך, "אנחנו אוהבים שניגשים אלינו ברחוב, אנחנו מצטלמים, מתחבקים, משוחחים עם קהל, זה הפידבק שלנו לדעת שאנחנו עושים משהו טוב בעולם הזה. אנחנו גם רגילים שאין לנו פרטיות, לא במסעדה ולא במלון ולא בשום מקום, ומבינים שאלה ההשלכות של פרסום. אבל הבית שלנו זה המקום היחידי בעולם שנותרה לנו בו מעט פרטיות. שם אנחנו יכולים להתווכח, לבכות, לצעוק ולעשות מה שאנחנו רוצים בלי להרגיש בזכוכית מגדלת. היום הרגשתי שנחצה גבול אישי".
דנוך המשיכה ושיתפה: "שמתי על עצמי חולצה ויצאתי אל אותו אדם עם חמשת הילדים שהביא איתו והסברתי בצורה יפה שזה לא נעים וזה הבית הפרטי שלנו. מני גם הוסיף בנימוס ואמר שכל מקום אחר היה מתקבל בהבנה ושלבוא עד חדר השינה שלנו, לדפוק על השער בחוזקה ולצעוק ככה זה צעד אחד יותר מדי".
 
תיעוד מצלמות האבטחה מחוץ לביתם של מני ממטרה ופרלה דנוך (אינסטגרם)
"האיש ענה לנו שזה לא הוא מעריץ זה הילדים לחצו עליו, וביקש ממני (ממטרה) כעסקת פשרה שבמוצאי השבת יגיע אליהם הביתה. הבנתי שאין מה להמשיך ושמדובר באדם שחושב שמני הוא רכוש ציבורי".
"אני מפרסמת בכוונה את הסיפור הזה, להביא למודעות של אנשים שלא פועלים חלילה מרוע אבל כן מהמון אטימות. אנחנו מפורסמים ואנחנו גם בני אדם, בסוף מדובר בילדים והם לא אשמים, אבל מה אתם מלמדים אותם? השגת המטרה ולא חשובה הדרך? השגת גבול? אי דחיית סיפוקים? חוסר כבוד לאחר? חומר למחשבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה