ויראלי

מני ממטרה בפדיחה גדולה: גרם להפסקת חשמל בכל העיר?

כוכב הילדים הופיע בערב יום העצמאות בקריית גת, כחלק מחגיגות ה-76 למדינה. אלא שבמהלך הקטע, נפל החשמל לכל קרית גת בעקבות עמוד חשמל שהתפוצץ
מערכת ice | 
זוג מנצח VIP מני ממטרה ופרלה דנוך (צילום יחצ 13)
כזו הופעה, כוכב הילדים מני ממטרה עדיין לא חווה בקריירה שלו. במהלך הופעתו של מני ממטרה אמש [שני] בערב יום העצמאות בקריית גת, כחלק מחגיגות ה-76 למדינה, נפל החשמל לכל קרית גת בעקבות עמוד חשמל שהתפוצץ. 
מני דיבר עם הקהל במיקרופון, כשלפתע החשמל כבה בהפתעה וגם כל הכלים החשמליים בבמה נוטרלו: "הופה", אבל הוא לא נבהל והחליט לפנק את הקהל בקטע על התופים כשהתיישב והחל לתופף אנפלאגד.

כזכור, לפני כשנה עלה שמו של כוכב הילדים בנסיבות אחרות. אחרי שנעשה בשיר שלו שימוש לטובת עינוי מחבלי חמאס, מני ממטרה, הלא הוא מני צורקל, הפך לתופעה אמיתית כאשר בכל שכבות האוכלוסיה הישראלית חגגו עם השיר שלו, ולאחר שהופיע כבר במספר הזדמנויות בפני חיילים במטרה להרים את המורל שלהם, מני ממטרה כבש יעד נוסף ומפתיע במיוחד - המגזר החרדי, וגם גרם לסערה גדולה סביב כך, כאשר שר לקהל בחתונה החרדית בה הופיע 'שיישרף להם הכפר'.
לאחר הסערה הגיעה גם ההתנצלות של מני ממטרה, שהגיב לנושא ואמר: "חברים, אני מבקש להתנצל על התבטאות שלי שנאמרה בלהט השמחה ולא ראויה או מאפיינת אותי בשום צורה. למרות שאנחנו בזמן מלחמה כולכם יודעים ומכירים אותי כאיש של שלום ואני מצטער על הנאמר על אף ולמרות הזוועות שהעם שלי חווה וחווה בימים אלו! ליבי מדמם לנוכח החדשות הקשות שכולנו מקבלים מדי יום וכולי תקווה לימים טובים יותר, לשחרור החטופים ולשלום חיילינו שנלחמים על הבית. חיבוק גדול ולניצחון הרוח הישראלית!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה