ויראלי

בלי סיבה: השחקן ההוליוודי המפורסם הותקף באמצע הרחוב

השחקן סטיב בושמי נפגע מאדם שתקף אותו באגרוף ברחובות ניו-יורק. התוקף עדיין לא נעצר, אך תמונתו שוחררה על ידי המשטרה המקומית. בצירוף מקרים ביזארי: כוכב נוסף מסדרה בה הופיע בושמי הותקף בחודש מרץ בניו-יורק, אך החשוד במקרה זה נתפס
מערכת ice | 
ניידת משטרה בניו יורק (צילום unsplash)
עוד תקרית אלימה בניו-יורק. השחקן ההוליוודי סטיב בושמי הותקף ברחובות ניו-יורק. בושמי צעד ברחוב כאשר הותקף, ללא סיבה נראית לעין, על-ידי חשוד שעדיין לא נתפס. בושמי נפצע באופן קל בפניו ופונה אל בית החולים. 
עדי ראייה סיפרו לניו-יורק פוסט שראו את בושמי ברחוב כשלצידו אישה לפני שהותקף. לאחר מכן, עדי ראייה מספרים, בושמי נפל על הרצפה, קם, וברח לכיוון השני. עד הראייה טען כי לא ראה את התוקף, אך משטרת ניו-יורק שחררה תמונה של התוקף ממצלמות אבטחה סמוכות. 
על-פי הדיווחים התוקף פגע בבושמי באמצעות אגרוף לפניו של השחקן. נראה שלא הייתה היכרות מוקדמת בין השניים ועדיין לא ברורה מה הסיבה לתקיפה. מקורבים לבושמי מסרו בהודעה לתקשורת שהוא בסדר ומעריך את האיחולים של כולם להחלמתו המהירה. 
בושמי, בן 66, שיחק בסדרה הידועה "אימפריית הפשע". זוהי התקיפה השנייה תוך זמן קצר של כוכבי הסדרה. ב-31 במרץ הותקף מייקל סטולברג ברחוב כאשר אבן נזרקה לכיוון ראשו. במקרה הזה, רדף סטולברג אחרי החשוד עד לתחנת המשטרה המקומית והחשוד נעצר והואשם בתקיפה. נראה שאין קשר בין התקיפות, אבל מדובר בצירוף מקרים משונה עבור השחקנים ששיחקו באותה סדרה מצליחה מבית HBO.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה