ויראלי

"תקרא לשחרור פלסטין!": השחקן האהוב הוטרד על ידי מפגינה פרו-פלסטינית

השחקן האמריקאי אלק בולדווין, תועד כאשר הוא מוטרד על ידי מפגינה פרו-פלסטינית, אשר דרשה ממנו להביע תמיכה בפלטינים ואף לקרוא לשחרור פלסטין. לאחר שזה סירב בנימוס נראה שהוא הפיל לה את הפלאפון. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
אלק בולדווין (צילום יוטיוב/ NBC News)
השחקן האמריקאי אלק בולדווין, תועד כאשר הוא מוטרד בבית קפה על ידי מפגינה פרו פלסטינית. בתיעוד (שצולם על ידי המפגינה), השחקן מתועד בעת שנמצא בבית קפה כאשר המפגינה מבקשת ממנו לקרוא "לשחרור פלסטין".
המפגינה מבקשת מבולדווין בסרטון להגיד כי: "Free Palestine, אלק, בבקשה, תגיד את זה פעם אחת ואני אעזוב אותך במנוחה. אני אעזוב אותך במנוחה, אני נשבעת. רק תגיד את זה פעם אחת".
 
תחילה נראה שבולדווין, מנסה להתעלם מבקשותיה, לאחר מכן הוא מבקש בנימוס מצוות המקום לטפל ואפילו ניסה בעצמו להראות לה את הדלת החוצה. אך לאחר שזו המשיכה לטריד אותו נראה כי הפיל לה את הפלאפון, שבאמצעותו צילמה אותו. זמן קצר לאחר מכן, הסרטון שותף ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וצבר מאות אלפי צפיות. כאמור זוהי לא הפעם הראשונה מתחילת המלחמה שבולדווין, עומד לצידה של ישראל ומתעמת עם מפגינים פרו-פלסטינים.
 
המפגינה שמכנה את עצמה "בארני המכורה לקראק", נוטה לנקוט בדפוס הפעולה הנוכחי לעיתים רבות כאשר היא נוהגת מטרידה עוברים ושבים. בין היתר ניתן לראות אותה בהפגנות מחוץ לאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, שעלתה גם היא לכותרות לאחר שהפכה למוקד הפגנות כנגד ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה