ויראלי

קורין גדעון בבשורה משמחת: בהיריון שלישי בגיל 31

ילדיהם של כוכבת הרשת ובעלה חילי, אלונה בת ה-3 ורפאל (שנה וחצי) יהפכו לאחים גדולים והלידה צפויה בספטמבר, כשכרגע עדיין לא חשפו השניים את מין הילוד. ולפחות בצל התקופה הקשה בה נמצאת המדינה, לפחות הזוג מוצא חדשות משמחות ובשורות טובות
מערכת ice |  3
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
אפשר לומר בשעה טובה. קורין גדעון, מנחת הטלוויזיה המוכרת והמשפיענית, בת ה-31, מודיעה על הריון שלישי. לקורין ובעלה חילי יש שני ילדים, לאחרונה גם פורסם שעברו לביתם החדש שיוכל להתאים להרחבת המשפחה .
אלונה בת ה-3 ורפאל בן השנה וחצי יהפכו לאחים גדולים והלידה צפויה בספטמבר, כשכרגע עדיין לא חשפו השניים את מין הילוד. ולפחות בצל התקופה הקשה בה נמצאת המדינה, לפחות הזוג מוצא חדשות משמחות ובשורות טובות.
רק לאחרונה שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" כי שני ילדיה נמצאו חיובים בבדיקת משטח גרון ובעקבות כך, אלו נשאים של החיידק סטרפטוקוקוס, הגורם לדלקת גרון חריפה. גדעון שיתפה את העוקבות שלה בדבר ואמרה: "אני המומה, אמא אני בהלם, אני בשוק. כל הזמן יש לי דלקות גרון וגם הרופא שלי וגם אתן אמרתן לי לבדוק אם מישהו במשפחה נשא של סטרפטוקוקוס, ולעשות משטחי גרון". לאחר שבעלה וילדיה רפאל ואלונה ביצעו את הבדיקה, גילתה מנחת הטלוויזיה כי ילדיה הם נשאים של הווירוס. 
 
"אני חיה עם שתי פצצות מתקתקות. שני הילדים שלי נשאים של החרא הזה וכל פעם שאני מחלימה, הם מדביקים אותי מחדש", ציינה גדעון בפני עוקביה. עוד הוסיפה: "עכשיו אין להם תסמינים, כמה טוב וכמה נוח טפו חמסה, אבל אני כל פעם נדבקת מחדש בדבר הזה". 
המשפיענית המשיכה לשתף את עוקביה על הקושי הכרוך בדבר ואמרה: "אני חיה עם שתי מפלצות שמדביקות אותי כל הזמן בדבר הזה. כאילו לא יעזור כמה אנטיביוטיקה אני אקח, הם כל הזמן מדביקים אותי מחדש. אני בהלם, מה עושים?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רורין גדעון
    איאי 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לפטר לאלתר את מפרסם הכתבה המטופשת עם התמונות. את מי היא מעניינת האישה הזו. את מי? כמה נמוך אפשר לרדת. תתחילו לפרסם כל אשה בהריון נו באמת...די מספיק לפטר מיד
    סגור
  • 2.
    די חמודה
    דנה 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמודה. שחררי כבר את רבי! לכי תחיי את חייך (הלא מעניינים) בלי לדווח לכל העולם מתי לילדה יש חום או שקניתם עץ לחצר. כמה צומי אפשר???
    סגור
  • 1.
    ?
    ? 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לכם לבזבז את זמננו? את מי זה מעניין?
    סגור