ויראלי

ג'יי קיי רולינג מותקפת: "הפרסום שלכם הכניס אותה לחרדות"

הסופרת המפורסמת הותקפה על ידי אתר מעריצים של הארי פוטר שטען עלילות שווא נגד בתה ונגד הקשר שלהן. רולינג איימה בתביעה: "תשמעו מעורך הדין שלי"
מערכת ice | 
ג'ואן רולינג (צילום shutterstock)
שמה של ג'יי קיי רולינג, סופרת סדרת "הארי פוטר" לא יורד מהכותרות. הפעם הסופרת איימה בתביעה על דף מעריצים של הארי פוטר מכיוון שפרסם מידע שלטענת רולינג הוא שגוי. 
באתר המעריצים "Wizarding News" נטען כי לרולינג יש בת שמסרבת לשמור איתה על קשר. עוד נטען כי בתה של רולינג שינתה את שם משפחתה ועברה לפורטוגל על מנת למחוק כל זכר משפחתי לאמה. 
רולינג הגיבה לטענות בעמודה ב-X (לשעבר טוויטר) וכתבה: "מישהו שלא נחסם על ידי החשבון הזה יכול לספר להם שזה לא נכון? להפיץ שקרים על הילדים שלי זו רמה חדשה של נבזיות, אפילו בהשוואה לסטנדרטים הנמוכים של האתר הזה."
בציוץ אחר רולינג הגיבה בצורה עניינית לשמועות וכתבה: "עשיתי הכול כדי לשמור על הפרטיות של הילדים שלי. הבת שלי לא חייבת לכם שום דבר, בטח שלא פרטים מהחיים האישיים שלה."
רולינג המשיכה וכתבה: "בניגוד לטענות שלכם אני ובתי קרובות מאוד, אפילו דיברנו לפני שעה על הפרסום שלכם שהכניס אותה לחרדות." הסופרת המפורסמת המשיכה להגיב וכתבה: "בניגוד לטענות שלכם היא לא גרה בפורטוגל ואין לה ילדים."
לבסוף רולינג איימה בתביעה וכתבה: "כתבתם דברי כזב שניתן להפריך בקלות. אם נתקדם למישור המשפטי, תצטרכו להסביר מדוע, למרות שהאמת הובהרה לכם, סירבתם להתנצל או לסגת מהפרסומים. ללא התנצלות ונסיגה, הפעם הבאה שתשמעו ממני תהיה דרך עורך הדין שלי", סיכמה רולינג.
באתר המעריצים הסכימו בסופו של דבר למחוק את הפוסט המדובר והתנצלו: "אנו מבקשים סליחה מבתה הבכורה של רולינג על כך שבלבלנו בינה לבין אישה בעלת שם זהה ושיתפנו מידע לא מדויק אודותיה."
לבסוף הם עקצו את רולינג על התבטאויותיה נגד קהילת הלהט"ב: "אפשר להגיד שפעלנו לפי הסטנדרטים של רולינג. 'חקר' של דבר מסוים ואז הקאה שלו והפצה של מה שאנשים יכולים לפרש כשקרים כלפי אחרים. זה בדיוק מה שרולינג עושה מדי יום כלפי להט"בים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה