ויראלי

דרייק העניק 25 אלף דולר למעריצה: "כדי שתוכלי להיות אמא עשירה"

במהלך הופעה, הבחין דרייק במעריצה שהחזיקה שלט עליו כתוב "אני בחודש חמישי, אתה יכול להיות האבא העשיר של הבייבי שלי?". בתגובה, פינק אותה הזמר במתנה יוצאת דופן: "אשמח לתת לך 25,000 דולר כדי שתוכלי להיות אמא עשירה לתינוק".
 
רוני שיינר | 
דרייק (צילום shutterstock)
הזמר והמפיק המוזיקלי דרייק הופיע אתמול, כאשר במהלך ההופעה הבחין במעריצה שהחזיקה שלט עליו כתוב "אני בחודש חמישי, אתה יכול להיות האבא העשיר של הבייבי שלי?".
דרייק קרא בקול את הכיתוב ואז השיב: "קודם כל, אני לא רוצה להעליב את האבא האמיתי של התינוק. אני אשמח להעביר אותך למקום יותר בטוח כמו ה-VIP, כדי שלא ידחפו אותך". הוא הוסיף: "אשמח לתת לך 25,000 דולר כדי שתוכלי להיות אמא עשירה לתינוק".
זוהי אינה הפעם הראשונה שבה דרייק מחלק כסף למעריצים שנוכחים בהופעה שלו. הפעם הקודמת הייתה לפני שבועיים. גם אז דרייק העניק 25,000 דולר, לאחר שהבחין במעריצה שהחזיקה שלט בו עדכנה כי ניצחה במאבק במחלת הסרטן: "ניצחתי את הסרטן בשלב 4 בדיוק בזמן לראות את דרייק".
אותה אישה, ווני מקארטר סיפרה לאחר מכן כי הופתעה מהמתנה: "הוא היה ממש מולי, נופפתי בשלט וזה פשוט תפס את עיניו. ציפיתי אולי לקריצה, אולי לחיבוק", אמרה. 
@vilmzi LUCKIEST BABY MAMA 🤰🏻😩💗💗 #drake #richbabydaddy #draketour #jcole #iaabtour #drakerelated #drizzy #pregnant #viral ♬ original sound - V 🎀

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה