ויראלי

אליקו ורעייתו לירז חושפים את השם שבחרו לבנם הבכור

לפני זמן קצר התקיימה הברית לבנם הבכור של אליקו ולירז. הוא נולד לפני שבוע, בלידה שתועדה בלייב ברשתות החברתיות מול עשרות אלפי אלף צופים. מהלך זה גרר ביקורת רבה מצד הצופים וחבריו למקצוע, עליה הגיב אמש בסרטון תגובה משלו
רוני שיינר | 
אליקו ולירז (צילום אינסטגרם)
לפני זמן קצר התקיימה הברית לבנם הבכור של שדרן הרדיו אליקו ורעייתו לירז, שנולד לפני שבוע בשידור חי ברשתות החברתיות, מול כ-25 אלף צופים. השם הנבחר לרך הנולד: ג'ון כהן (פירושו בפרסית: נשמה). זהו הילד הרביעי של אליקו והראשון של לירז.  
כזכור, אליקו (47) ולירז (19) התארסו בחודש אוגוסט האחרון, אחרי שמונה חודשים של זוגיות מסוקרת שידעה עליות ומורדות, הפסקות, חזרות ואף זכו לחיקוי בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת'. בין השניים קיים פער גילאים של 28 שנה. 

את הלידה של ג'ון שידר אליקו כאמור בשידור חי, היישר מחדר הלידה. מהלך זה עורר תגובות קשות מצד הצופים ומצד חבריו למקצוע.
בין המגיבים היה הראפר רון נשר, שכתב: "טוב אז אחרי לידה של צמד מוזרים בהפרש מאה שנה ביניהם, ראיתם איך אפשר להביא מלא צופים מטומטמים לשידור חי שיביאו לכם מלא לייקים ומתנות".
גם ארז טל התייחס למהלך החריג כשאמר במסגרת התוכנית אותה הוא מגיש עם אברי גלעד: "מחר בבוקר אני אכנס לשירותים, את מה שאעשה שם אעביר בשידור חי ויהיה יותר עוקבים ויותר מרגש". 
אליקו בתגובה, העלה אמש סרטון בו התייחס לדבריו של טל: "איך אתה מסוגל להשוות בין זה לבין לידה? אני מעריך אותך הרבה פחות עכשיו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה