ויראלי

אליקו וזוגתו מותקפים: "זה חוקי? משהו פה מקולקל"

בטורו המושחז, דרור רפאל טען נגד מגיש הרדיו וזוגתו: "אליקו כאילו מוביל את כולנו לפרק חדש, אקסצנטרי ומופרך בסדרה "מראה שחורה", כשאנחנו בתפקיד הצופים. והוא מעלה ומקצין בעידודנו, בקבלתנו, באדישותנו"
מערכת ice | 
אליקו וארוסתו לירז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)

אחרי שהראפר והמוזיקאי רון נשר פרסם פוסט באינסטגרם שלו, בו תקף במילים קשות את שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז ארז. זאת, בתגובה ללידה של בנם, אותה העבירו השניים בשידור חי באמצעות הרשתות החברתיות, גם בטור ביקורת הטלוויזיה שלו, דרור רפאל לא היה רך במילים.
 

רפאל כתב בטור הביקורת שלו: "הרומן הקריפי המצולם שלו הוא נדבך נוסף בדמותו הפלואידית, עם סרטונים שחושפים יותר מידע ממה שמישהו היה רוצה לדעת. השילוב של כל הנתונים האלה קרוי היום "מיינד פאק" - מה לעזאזל אני רואה פה. מי זה אליקו בכלל. האם הפרש השנים של כמעט שלושה עשורים הוא לגיטימי או שכבר אין דבר בתחום הזוגי־רומנטי שאינו לגיטימי? והשאלות ממשיכות. האם שידור הלידה חוקי? זה אתי? ומצד שני, עם כל תרבות הסלבס הרדודה והאקסהיביציוניסטית, איך אף אחד לא חשב על זה עד עכשיו?  אולי משהו לא בסדר איתנו, או בתרבות שלנו, אף שזה דור שבו הכל בסדר, הכל נכון, ואין טוב ורע. ובכל זאת, יש תחושה שמשהו פה מקולקל. אליקו כאילו מוביל את כולנו לפרק חדש, אקסצנטרי ומופרך בסדרה "מראה שחורה", כשאנחנו בתפקיד הצופים. והוא מעלה ומקצין בעידודנו, בקבלתנו, באדישותנו".

 



כזכור, נשר, כך מתברר, פחות התחבר לקונספט: "טוב אז אחרי לידה של צמד מוזרים בהפרש מאה שנה ביניהם, ראיתם איך אפשר להביא מלא צופים מטומטמים לשידור חי שיביאו לכם מלא לייקים ומלא מתנות. אז קדימה ילדים בטיקטוק, תורכם ללמוד ולהחכים". 

למי ששכח, אליקו ולירז התארסו באוגוסט האחרון. בין השניים קיים פער גילאים של 28 שנה. את הלידה העבירו השניים בשידור חי, מול כ-25 אלף צופים. השניים עוד נפרדו קודם לכן אחרי הזוגיות המפתיעה, אבל לאחר שחזרו הם רק התקדמו בזוגיות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה