ויראלי

חייל הצית עצמו למוות מול שגרירות ישראל בארה"ב: "תשוחרר פלסטין"

ארון בושנל, חייל בחיל האוויר האמריקני, הצית את עצמו למוות מול בניין שגרירות ישראל בוושינגטון. את הסרטון הוא העביר בלייב ברשתות החברתיות, ובו הוא אמר: "אני לא מוכן להמשיך להיות שותף עם רצח העם"
מערכת ice |  1
ארון בושנל (צילום לפי סעיף 27 א)
ארון בושנל, חייל בחיל האוויר האמריקני, הצית את עצמו למוות אתמול (ראשון) מול בניין שגרירות ישראל בוושינגטון, ארצות הברית. בושנל אף פרסם ברשתות החברתיות את הסרטון שלו ברגעים של ההצתה, בו הוא שפך על עצמו בנזין והצית את עצמו, כך שאנשים ראו את המתרחש בלייב.
בסרטון שהעלה בושנל הוא אמר: "אני לא מוכן להמשיך להיות שותף עם רצח העם. תשוחרר פלסטין".  רגע אחרי שהתמוטט, שוטרים וכוחות כיבוי והצלה שהיו במקום כיבו את האש ממנו באמצעות מטפים, והוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו. משירותי הכיבוי בוושינגטון נמסר לאחר האירוע הקשה כי "סמוך לשעה 13:00 (שעון ארצות הברית) הגענו לזירה ומצאנו אדם עם כוויות בפתח השגרירות".
משגרירות ישראל בוושינגטון נמסר לאחר האירוע הקשה כי אף אחד מאנשי הצוות בשגרירות ישראל בוושינגטון לא נפגע באירוע. בהודעה הרשמית שיצאה מטעם השגרירות נכתב כי "היום בשעות הצהריים הצית עצמו אדם מחוץ למבנה שגרירות ישראל בוושינגטון ופונה בידי אמבולנס לבית החולים. האיש אינו מוכר, לצוות השגרירות שלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהופנט. משוגע. לא ברור (ל"ת)
    דלת 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור