ויראלי

חטופים הוחזרו מלב רפיח, צה"ל תחת אש: זה הנושא החם של השבוע

מבצע "יד זהב" ההרואי עליו צה"ל ניצח ביד רמה, ואשר השיב הביתה את פרננדו מרמן ולואיס הר, העסיק רבים ברשתות החברתיות. עם 1,638 אזכורים בערוצי הטלוויזיה השונים ובתחנות הרדיו, ו-23,260 בניו-מדיה, נראה שישראל זכתה, סוף סוף, לחדשות מעט אופטימיות
מערכת ice | 
רפיח (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
חברת "MIG Ai", המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, ציינה כי הנושא אשר העסיק רבים הן בתקשורת המסורתית (רדיו, טלוויזיה, עיתונים) והן ברשתות החברתיות, הוא מבצע "יד זהב", במסגרתו שוחררו משבי החמאס החטופים פרנדדו מרמן ולואיס הר.
על פי הנתונים שפרסמה חברת הניטור, הנושא זכה ל-1,638 אזכורים בערוצי הטלוויזיה השונים ובתחנות הרדיו. מלבד זאת, הנושא עזה אוזכר 150 פעמים בעיתונות הכתובה ובאתרי החדשות הנושא אוזכר 1,219 פעמים. בגזרת הרשתות החברתיות, מבצע "יד זהב" ההרואי זכה ל-23,260 אזכורים ברשתות החברתיות עם 66,152 תגובות, 502,430 לייקים.
אחד הציוצים ברשת ה-X (טוויטר לשעבר) התייחס למבצע המרגש בדרך הומוריסטית. העיתונאי ומבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" עינב שיף, קישר בחשבונו האישי בין שחרור החטופים לתחרות הסופרבול, משחק ההכרעה השנתי של אליפות ליגת ה-NFL, ליגת הפוטבול המקצוענית בארצות הברית.
 
עוד ציוץ שזכה למעורבות גבוהה ברשתות החברתיות, שכתב נלי בר, התייחס לאירועים מזווית הומוריסטית נוספת: 
 
בגזרת הרשת החברתית פייסבוק, פוסט שזכה ללא מעט שיתופים ותגובות הוא הפוסט של אשת התקשורת וגורו התזונה והכושר מיכל צפיר. "האירוע נותן לנו תחושה לתקווה גדולה", כתבה צפיר, "ובה כדאי להתמקד כי אפשר תמיד למנף אותה עבור החיים שלנו. תקווה היא כוח מניע אדיר". 
ברשת הטיקטוק, פרסום של חשבונו הרשמי של צה"ל ובו נראה המסוק עם שני החטופים ששבו הביתה לצד תיאור מילולי קצר של פרטי המבצע, זכה להתייחסות ולמעורבות רבתי על ידי הגולשים, בעיקר צעירים ובני נוער.
 
@idfofficial כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים. #ישראל #צהל #דוברצהל ♬ צליל מקורי - צה"ל
ברשת החברתית אינסטגרם עסקו רבות במבצע להשבת החטופים לואיס ופרננדו על ידי צה"ל. אחד הפרסומים שזכו למעורבות רבה מצד הגולשים, לייקים ושיתופים, הוא של העמוד  bestiplifestyle בשיתוף lorena.kh. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה