מדדים ומחקרים

סוכני הביטוח קבעו: פספורטכארד, הראל, כלל או מגדל?

פספורטכארד במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח בביטוח נסיעות לחו"ל, במקום השני בדירוג אפשר למצוא את הראל, הפניקס במקום השלישי והיא מקדימה את כלל ואת מגדל שבמקום האחרון המאכזב
מערכת ice | 
הראל, הפניקס, כלל, מגדל (צילום Magma Images)
פספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל, דורגה במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח, שהתבצע בשנת 2023 בין סוכני וסוכנות הביטוח, והוצג היום (שלישי) בכנס של לשכת סוכני הביטוח שנערך בירושלים.
במסגרת סקר השירות ושביעות הרצון מחברות הביטוח בתחום הנסיעות לחו"ל שערכה לשכת סוכני הביטוח בראשות נשיא הלשכה שלמה אייזיק, השתתפו יותר מ-900 סוכנים וסוכנות ביטוח, אשר חשפו נתונים על שביעות הרצון של סוכני הביטוח בהיבטים מרכזיים של שירות, בדגש על החשיבות שהסוכן מייחס לכל אחד מההיבטים שנמדדו. בכלל זה מדד הסקר את מידת שביעות הרצון הכללית מחברות ביטוח הנסיעות לחו"ל.
בין חברות ביטוח הנסיעות לחו"ל נבחרה - PassportCard, בציון ממוצע של 4.6. במקום השני בדירוג אפשר למצוא את הראל, הפניקס במקום השלישי והיא מקדימה את כלל ואת מגדל שבמקום האחרון המאכזב.
סקר זה מצטרף למדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שפורסם השבוע ובו פספורטכארד מדורגת במקום הראשון בביטוחי הנסיעות לחו"ל עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות, המתבסס על פניות הציבור שהוגשו לרשות שוק ההון.  שיעור זה גבוה מכל חברות הביטוח האחרות בישראל, ומדובר בעלייה בהשוואה לצדד בשנה שעברה, שגם בו פספורטכארד הובילה.

רונית סגל, מנכ״לית פספורטכארד: ״הבחירה של סוכני הביטוח בפספורטכארד היא תעודת כבוד משמעותית עבורנו, במיוחד כשזה קורה יממה אחרי שמדד השירות של רשות שוק ההון דירגה אותנו במקום הראשון. הצטיינות היא ערך מרכזי בפעילות של פספורטכארד ונמשיך להתאמץ למען הסוכנים והלקוחות שלנו״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה