שיווק ופרסום

פספורטכארד זוכה בפרס יוקרתי: זה השירות בו היא מצטיינת

פספוכטכארד מודיעה היום שזכתה בפרס היוקרתי BOLD, במסגרת אירוע יוקרתי בוונציה. החברה זכתה בקטגוריית הביטוח הטכנולוגי וגברה על שלוש חברות אחרות
מערכת ice | 
פספורטכארד (צילום הדר כהן)
חברת ביטוחי הנסיעות הישראלית, פספורטכארד, מודיעה היום (ראשון) שזכתה בפרס BOLD הבין-לאומי בטקס יוקרתי שהתקיים בוונציה. החברה התמודדה בקטגוריית הביטוח הטכנולוגי וגברה על שלושה מועמדים נוספים שהגיעו לשלב הגמר, לאחר שמצביעים מ-85 מדינות וחבר שופטים הכריעו בקטגוריה.
השנה השתתפו בתחרות כ-50 מדינות ובין הזוכות הגדולות היו גם חברות ענק כמו דויטשה-באן הגרמנית, תאגיד התרופות רוש ונוספות.
איתן וולף, מנכ״ל פספורטכארד אירופה, מסר: "הזכייה ב-BOLD מעידה על המיקוד הרב שאנחנו שמים בטכנולוגיה, ובחוויית לקוח חדשנית. אני רוצה להודות למייסד בעל החזון אלון קצף ולשותפי על הפרס הזה - שפר אבלסון העומדת בראש היכולות הטכנולוגיות ברחבי הקבוצה שלנו. לא פחות מכך - תודה לכם צוות יקר ולקוחות יקרים על שנתתם בנו את האמון”.

צילום: פספורטכארד
שפר אבלסון, מנכ״לית פספורטכארד Labs (היחידה הטכנולוגית של הקבוצה) מסרה: "פספורטכארד היא פלטפורמת ביטוח הבריאות היחידה שמאפשרת ביטוח אוטומטי מקצה לקצה בזמן אמת - מההצטרפות ועד לתביעות. אנו מפתחים ומספקים חווית לקוח יוצאת דופן כמו שאף חברה אחרת לא עשתה בעבר. האמון והתהליכים נטולי הטרחה יוצרים אפקט וואו ובאמת משמחים את הלקוחות שלנו. התהליכים ה'אוטונומיים' החכמים שלנו מקלים על הלקוחות לפעול באופן עצמאי ועדיין לקבל 100% שירות אישי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה