מדדים ומחקרים

הפיצה האהובה בישראל נחשפת: איזו תוספת במקום הראשון?

נתוני wolt לכבוד יום הפיצה הבינלאומי חושפים מה הישראלים הכי אוהבים על הפיצה שלהם - ובאיזה מקום נמצא האננס הידוע לשמצה?
מערכת ice | 
פיצה (צילום pexels)
יום הפיצה הבינלאומי כבר כאן ולכבוד היום הכי איטלקי בשנה, בדקו עבורנו באפליקציית המשלוחים Wolt מה הן תוספות הפיצה הפופולריות בישראל ומהן הפיצות המיוחדות שאנחנו פשוט חייבים להכיר. 
אז מהן תוספות הפיצה הפופולריות ביותר אצל הישראלים? במקום הראשון, נמצאים הזיתים כמובן, במקום השני באופן שיכול להיות מפתיע, עגבניות, במקום השלישי בצל, אל המקום הרביעי הגיעה התוספת אקסטרה גבינה ובמקום החמישי פיצה עם פטריות.
ובאיזה מקום נמצא האננס הידוע לשמצה? במקום ה-12 מבין תוספות הפיצה הפופולריות. יחד עם זאת יש לא מעט פיצות מיוחדות שאוהבים הישראלים, כמו פיצה ביאנקה, עם תוספת בטטה, בייקון, קרבונרה, טאקו ואפילו שרימפס.
אבל אם אתם לא רוצים להשמין כל כך, אולי כדאי שתקשיבו למאמן האישי מאירלנד, ריאן מרסר, שאיבד יותר משבעה קילו למרות שאכל 10 פרוסות פיצה כל יום - במשך חודש. מרסר בן ה-34 אכל פיצה לארוחת בוקר, צהריים וערב והצליח לרדת בערך 7.7 קילו במהלך האתגר בן 30 הימים. אז כך תוכלו לחגוג את יום הפיצה הבינלאומי שחל היום (חמישי) ועדיין תוכלו להרזות.
מרסר לקח על עצמו את האתגר כדי להוכיח כיצד דיאטות יכולות לגרום לאנשים לרדת במשקל מבלי לוותר על המאכלים האהובים עליהם. מרסר תכנן בקפידה את התזונה שלו והכין את כל הפיצות בעצמו, תוך שמירה על משטר האימון הרגיל שלו.

פיצה היא אחד המאכלים האהובים על מרסר, אבל בגלל לוח הזמנים העמוס שלו, הוא התקשה לפנות זמן להכין את הפיצות בעצמו. "החלק הכי קשה בכל הדיאטה היה ההכנה", אומר מרסר, "פיצה היא אחד המאכלים האהובים עליי, אז נהניתי לאכול אותה כל החודש, למרות שדאגתי שיהיה לי מגוון גדול של פיצות שונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה