מדדים ומחקרים

המיליארדר דיוויד רובינשטיין: שתי המניות האלו ישרדו במיתון

המיליארדר דיוויד רובינשטיין אומר שהמיתון כנראה יגיע לשווקים, אבל נשאר מושקע בשתי המניות הללו
מערכת ice | 
דיוויד רובינשטיין (צילום מסך יוטיוב)
הקולות המזהירים מפני מיתון מתקרב, הולכים ומתגברים. התחושה בוול סטריט היא שזהו תרחיש בלתי נמנע כרגע. שם בולט אחד שכדאי להקשיב לדבריו בו בעניין הוא המיליארדר דיוויד רובינשטיין.
המייסד השותף של קבוצת קרלייל מאמין שבשל הסביבה הכלכלית הנוכחית של ריבית "מוגברת", צמיחת התוצר המקומי הגולמי צפויה להאט, ולהביא למיתון. לא רק זה, אלא שהוא גם חושב שהפד לא יסבול את המדיניות המוניטרית הניצית שלו עד ששיעור האבטלה יגיע לסביבות 6%, הסף שממנו צפויה האינפלציה להתקרר.
כמייסד שותף של חברת הון פרטית עם כמעט 400 מיליארד דולר בנכסים בניהול, רובנשטיין יודע דבר או שניים על השווקים ועל בחירת מניות. והוא בהחלט נראה בררן; כיום, שתי מניות מהוות 76% מתיק ההשקעות של החברה שלו. עם הסיכוי למיתון גבוה שהוא חוזה, המיליארדר כנראה חושב שלמניות הללו יש עתיד חיובי.
ZoomInfo Technologies (ZI)
המניה שמהווה את האחזקה הגדולה ביותר בתיק שלו (39%), ושוויה כמעט 1.6 מיליארד דולר, היא ZoomInfo. שירות תוכנה עסקית B2B, האוספת מידע על חברות ואנשי מקצוע, עבור חברות, ומשתמשת בבינה מלאכותית (AI) כדי לספק לאנשי מכירות הבנה טובה יותר של השוק שלהם ושל לקוחות פוטנציאליים.
הדו"ח הכספי האחרון של ZoomInfo לרבעון השלישי היה חזק. ההכנסות עלו ב-45.5% בהשוואה לשנה ל-287.6 מיליון דולר, כשהם ניצחו את תחזית הרחוב ב-9.12 מיליון דולר. הרווח למניה, שכמעט הוכפל מהרבעון המקביל אשתקד מ-0.13 דולר ל-0.24 דולר, תוך שהוא גם הגיע לפני אומדן הקונצנזוס של 0.20 דולר.

אנליסט וולס פארגו מייקל טורין כותב: "ל-ZI יש מודל תפעול מהזן הטוב ביותר, עם צמיחה של 30%+ ו-40%+ מרווחי uFCF. בעוד שהחברה נסוגה מרמת שיא השוליים שלה ב-FY20 והיא חווה רוח נגד ST להמרה/מרווחים של uFCF השנה כתוצאה מתנאי תשלום נוחים ללקוחות, היא נותרה בטוחה בהרחבת המרווחים מחדש ב-ST כפונקציה שלבית, ובהדרגה לאורך זמן."
בסך הכל, השם הזה זוכה לתמיכה חזקה בוול סטריט. למעט ספקן אחד, כל 18 ביקורות האנליסטים האחרות חיוביות, מה שהופך את תפיסת הקונצנזוס לקנייה חזקה. התחזית מזמנת אפסייד של 66% ל-12 חודשים, בהתחשב ביעד הממוצע עומד על 47.56 דולר.
QuidelOrtho Corporation (QDEL)
ההחזקה הגדולה השנייה של רובינשטיין היא QuidelOrtho, אשר תופסת את המקום השני בתיק שלו (37%) עם שווי מעל למיליארד דולר.
החברה מפתחת ומייצרת פתרונות בדיקות אבחון. הצעות אלו משתרעות על פני קשת האבחון - ממחלות זיהומיות לבריאות נשים ועד למחלות קרדיומטבוליות ומחלות מערכת העיכול. אחת הטענות לתהילה של קווידל היא שבדיקת האנטיגן שלה לחולי קורונה, הייתה הראשונה שקיבלה אישור לשימוש חירום (EUA) על ידי ה-FDA.
קווידל דיווחה על נתונים פיננסיים לרבעון השלישי בתחילת נובמבר. השורה העליונה הציגה 783.8 מיליון דולר, המהווה עלייה של 54% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, הרווח הנקי ירד באופן דרמטי למדי, והביא להתאמה. הרווח למניה התכווץ ב-54% ל-1.85 דולר. עם זאת, שתי התוצאות עלו על הציפיות של וול סטריט.
דירוג המניה ע"י אנליסטים מגובה ביעד מחיר של 136 דולר, מה שמצביע על כך שהמניות יטפסו ב-66% יותר לאורך פרק הזמן של שנה. עם יעדים שאחרים צופים, יעד המחיר הממוצע עומד כיום על 113 דולר, מה שנותן מקום לתשואות של 38% בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה